Vahvistin kokemuksia - hyvä edullinen?

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
tulee tässä piakkoin ajan kohtaksesi
hommata vahvarit ja kyselenkin mielipiteitä

itse ostaisin Lanzarin VHC sarjan päätteet mutta hinta on ihan liian suolanen...
toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on Rockford... mutta myös aikas suolasia hinnoiltaan...

mutta löytyykö vahvistimia laadukkaita ja edullisia?

mun tarve olisi subille 2x500w/rms/2ohm
ja 4x150w/rms erillisarjalle/mid bassoille

löytyykö noihin tehoihin sopivia päätteitä? ja mielipiteitä kaivataan, kokemuksia tms!
 
Kannattaa katsella esim. Monacorin vahvistimia. Laadukkaita ja hinta sellasta keskitasoa. Wanted-sarja voisi passata...

http://www.powerset.fi/autohifi/monacor/vahvistimet.htm
 
spl digi 1450, 2ohm=800w, 1ohm=1000w. mulla ainaki jytkyttää kokolailla hyvin 2kpl spl pro subia. hinta uutena 500 ja risat.
 
glsi sanoi
spl digi 1450, 2ohm=800w, 1ohm=1000w. mulla ainaki jytkyttää kokolailla hyvin 2kpl spl pro subia. hinta uutena 500 ja risat.

powerilta saa jo 399€ hintaan.
autosoundin testissä oli antanut n. 750w yhteen ohmiin :peukku
 
JKorpela sanoi
tulee tässä piakkoin ajan kohtaksesi
hommata vahvarit ja kyselenkin mielipiteitä

itse ostaisin Lanzarin VHC sarjan päätteet mutta hinta on ihan liian suolanen...
toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on Rockford... mutta myös aikas suolasia hinnoiltaan...

mutta löytyykö vahvistimia laadukkaita ja edullisia?

mun tarve olisi subille 2x500w/rms/2ohm
ja 4x150w/rms erillisarjalle/mid bassoille

löytyykö noihin tehoihin sopivia päätteitä? ja mielipiteitä kaivataan, kokemuksia tms!

Jos sulla on vielä se subi, niin sille kaveriksi Focus FX-1000d pääte, tai FX-3800d.. (850w, 2200w 2Ohm)
Ja yläpäälle FX-6800 2x120w+4x70w..
Riittää ainakin tehot.
ps. noi FX-3800 ja -6800 on saman kokoisia.
 
Ostappa tuommonen pääte:DLS-CAD11. Naapuri ruokkii alpinen 15" type-r ja helisee lasit tässä kotopuolessa ku naapur säätää pelejään ;D
 
Alpinelta, macromilta tai monacorilta saattaisi löytyä tarpeisiisi sopivat vahvaimet. Riippuu tietysti siitä minkä verran saa maksaa. http://www.hifikonex.fi/ esim tuolta löytyy noita alpinen ja macromin vahvistimia.
 
Takaisin
Ylös Bottom