Vaihdemissin jälkipyykki

simonsays

Active Member
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Vapaaehtoisia laatikon remontoijia? Tarvis synkat vaihtaa..

Ja viisaammat voisi kertoa että miksi hemmetissä kytkinkopasta tippui pähkinänkuoria kun sen otti auki??!!?? :eek: :eek: :eek: :eek:

Kuvassa räjähtänyt painelaakeri
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

tiku ja taku ehtinyt tehdä pesän jo kytkinkoppaan... :)

edit: noissa uusissa autoissa on hyvä tehdä remppaa kun laakerit ja synkat saa parin päivän sisään tilauksesta.

1-2-3 synkat evo 8:siin 100e kpl.
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

mulla oikeestaan vaan 4:n synkka vaihtotarpeessa mut aattelin et parempi laittaa 1-4
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

No ei ihme ettei se painelaakeri mennyt enää asetelmaan kiinni... Aikamoinen pamaus on ollut.
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

Mulla löyty downpipestä kourallinen jotain pieniä mustia siemeniä,kun pääsi tuo rojekti vähän venymään ja putki makasi tallin lattialla pari viikkoa ;D
Oli ilmeisesti joku hiiri/myyrä päättänyt tehdä siitä talvivarastonsa ;D
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

jaha selvää jälkeä on tullu
oliko jalka nopeempi ku käsi vai miten toi sattui ???
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

Aika karun näköistä jälkeä, täytyy itse varoa ettei riko, kaiken muun jo kertaalleen on kohta rikkonu :'(
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

Jos mitään ei ole rikkonut niin silloin ei ole yrittänyt tarpeeksi ;)
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

Harri K sanoi
Saimoni kiteyttänyt "sääli on sairautta"-lauseeni ;) = Jos mitään ei ole rikkonut niin silloin ei ole yrittänyt tarpeeksi

Mutkaan voi myös ajaa yhtä isommalla... Etelä suomalaista ahneutta sanon minä... ;D
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

ahneesta päästä kärsii painelaakeri :-X


nyt on uutta osaa tilattu sillä kuuluisalla porvoon mitalla.en tosin tiedä kuinka iso se mitta on mutta paljon siihen mahtuu :D
 
Vs: Vaihdemissin jälkipyykki

en mä ole vielä kytkimeen asti päässyt, viritetään kone nyt ensin :p
 
Takaisin
Ylös Bottom