Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

Heimo26

New Member
Liittynyt
13 Helmikuu 2008
Sijainti
oulu
No niin nyt se sit tapahtu mitä pelänny, normi kiihytyksessä motarille hävis kaikki vaihteet autosta pakki mukaanlukien. Eiku hinurilla auto pihaan ja poteen multiVitutusta sisälle. Eli boorit menny yms?? Auto siis 2.5 galant automaatti 1997.
Taitaa romuttamo kutsua....
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

kai se nyt jotenkin on oireillut ennen sitä???
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

Ei se spoorivika taida paljoa varoitella, jos kyse nyt on siitä...
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

Joo ei mitään oireillu vaan pehmeästi vaihtanut kaikki vaihteet ylös ja alaspäin, joskus kylmänä vähän lonksahtanu ku liikkeelle lähteny, mut ei kummempaa. Nyt tuntuu taas mahtavalta omistaa auto!!
JOs tällä viikolla sais lootan irrotettua niin näkis, viiänkö paaliksi vai mitä.
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

spoorivialta tuntus mustakin.elä vie paalii vaa myy mulle halvalla ;D
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

No niin vikakin on nyt paikannettu, eli turbiini laittoi itsensä murusiksi. :=) Eiku uutta japanista tilaukseen...
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

Heimo26 sanoi
No niin vikakin on nyt paikannettu, eli turbiini laittoi itsensä murusiksi. :=) Eiku uutta japanista tilaukseen...

elikkäs juurikin se spoorivika mitä aikasemmissa postauksissa uumoiltiin :)

harmi,en saanu galluu halvalla :-[. eikös joku korjauttanutkin täällä suomen kamaralla moisen turbiinin n 400e hintaan lähiaikoina???????
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

mikko412 sanoi
elikkäs juurikin se spoorivika mitä aikasemmissa postauksissa uumoiltiin :)

harmi,en saanu galluu halvalla :-[. eikös joku korjauttanutkin täällä suomen kamaralla moisen turbiinin n 400e hintaan lähiaikoina???????

juu minä olen korjauttanut turbiinin... ;D JN-Trading piispanristi, turku... n. 400€.. eikä kestä kauaa kun se mies sitä hääräs. vein sen sillai keskiviikko iltapäivällä ja se äijä soitti mulle saman viikon perjantain kymmenen aikaa aamulla et haluanko hakea sen pois.. :) ja se torstai siinä välissä oli helatorstai.. mutta joka tapaukses vaikutti ihan hyvältä paikalta...
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

Hienoa saada tietoon et missä näitä saa kuntoon! :peukku
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

No niin Gallu palas elävien kirjoihin, eikä maksanu paljon ;)
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

muistakaa sit automaattivaihteisten autojen omistajat että vaihtakaa öljyt laatikkoon riittävän usein että säästyy ikäviltä ongelmilta ;)väriä kannattaa tarkkailla ottamalla tikusta öljyä ja laittaa sitä a4 paperille,erottu tummuus paremmin.
 
Vs: Vaihteet katos... Galant 97 automaatista

ei täältä Oulusta viittiny sinne asti alkaa säätää joten merkkihuolto kutsui iloisesti, uus turbiini matkas konttilaivalla japanista ja kuukauden palkka katos tililtä.
 
Takaisin
Ylös Bottom