valkoinen evo 3

jamppa

Member
Liittynyt
6 Syyskuu 2003
juu tuli tommonen vastaan aamul tos pitäjänmäes  :eek: et onko clubilainen ??? olis kiva tietää onko auto myytävänä ;D ja näky tos päiväl hienosti rakennettu evo 7 tosin eestin kilvissä :p
 
Ei varmaan mikään kusetus, eikös tuo ole sama auto joka oli tuurin miitissäkin. Hinta varmaan perustuu siihen että tuommoista ei saa mistään. Se ei ole hullu joka pyytää vaan joka maksaa!
 
Ihmetyttää noi kilsat, sehän on muunmuassa Jouko Puhakalla ollut nuotti/etuautona aikoinaan :)

Ja vuosimalli sinällään ihmetyttää koska mulla on kuvia vuodelta -95 jyväskylästä, jossa toi oli suht uus kylläkin vielä ja keltaisella värillä varustettu :)

Mut kiinnostais kuitenkin jonkin verran, hinta vaan on vähän turhan suolainen :-\
 
eikai noi kilsat vaiukuta mitään verrattuna tekniikan kuntoon.... ps mullakin 175t ajettu -91 biili ;D kuka uskooo kuka ei

varmaan olis näpsäkkäpeli ku tekniikka toimis ja huoltais eikä antais ruoskaa niin paljoo...
 
Joo en mä sitä tarkoittanutkaan että kilsat vaikuttais kuntoon, mutta tietäen millaisessa käytössä se on ollu ni sen takia ihmetyttää noin vähäiset kilsat :)

Ja kun sillä on nuottia ajettu ja vieläpä etuautona ollu niin ei se missään rauhallisessa ajossa oo ollu ;)

Mutta kuten sanoin niin kyllä toi muakin kaikesta huolimatta kiinnostaa :)
 
Oliskohan ollut mittari vaijeri irti aina kun on ollut rallikäytössä? eihän rallipeleissä ole tota nopeuden näyttöä päällä kun ajetaan pätkää läpi vois vähän hirvittää kuskia noi nopeudet.
 
jamppa sanoi
eikös kaikki evot ole 2.0 litraisia turboja vai olenko väärässä ???

Haudi.
Et ole väärässä, ellei sit ole laitettu "stroukki"-mottia ;D.
Tossa ks. autossa se 1.8ltr. juontaa juurensa kanta-auton tiedoista joka tosin saattaa olla myös painovirhe. Todennäköisempi vaihtoehto on 1.6.
t:Arska
ps: tepille. Ei ole sama auto joka oli Tuurin miitissä.
 
juu on se kaks litranen käväsin kattoo sitä kylhän tuo ohjukselta tuntu oman 1,6 rinnal ;D siisti sisältä ja tekniikka tuntus toimivan mut ulkoo aivan järkyttäväs kunnos vanha maali loistaa siel tääl ja helmat repsottaa kivenhakkaamii ja pientä ruostetta mielestäni 24000 aivan liikaa kuntoon nähden :-\ oishan se kiva lelu noin muute :D ja tuohan on sen helkaman jonku hyypiön vanha auto joka oli ennen keltainen.
 
auto on ollut mm Jouko Puhakan allakin nuottiautona (henk. kohtaisesti kuva on tästä muistaakseni vielä vuodelta -95 kuten JaniT muisteli kanssa) Kuvassa auto on myös keltaisena ja tietääkseni vain pintamaalattu valkoiseksi eli konehuone on keltaisena.
 
kyllä konehuone oli keltainen ;) mikä tomossen oikea arvo on ??? ohan se hyvä pyytää tollasesta ku ei niitä saa mistää :'( mielestäni tuo vaan on kallis ainakin kuntoon nähden :p
 
katotaa josko huomen poikkeen iha uteliaisuuttani kattoo jos on aikaa... voin napata pari kuvaaki ;D
 
juu mut ota sit kaukaa ettei maali vauriot näy ;D mut sehän on pieni vika tollases autos ;D mäki käyn huomen siel viel neuvottelee tosta jos vaik pääsis yhteis ymmärrykseen hinnasta 8)
 
Miettii niin saman ikäiset GT Imperazat pyörii tuossa 20t € nurkilla. Mutta niitähän saa joka pörssistä, mutta EVOja....... :p
 
ei se kovin mahdottomia välttämättä pomppaa toi hinta, kun vertaa tosiaan noihin GT imprezoihin. näitähän ei kaupasta saa. selvä keräilyharvinaisuus.
 
Minkähän takia tuo nettiauton ilmoitus on noin paljon virheitä sisältävä ja muutenkin omituinen ???

Sainpahan mukavan naurahduksen tuosta "korimalli: lukkoperä" -jutusta ;D
 
Haudi.
Tulipahan käytyy kattoo/ajaa ks. peli. Tota mitenhän tän nyt alkais. Vähä oli roisimassa kunnossa sitten viime näkemän(Puhakalla ollessaan). Kauhea duuni tehty sen maalauksen kanssa kun on kaikki ovenvälit(jopa verhoilujen alle), tolpat, takakontti sisältä kauttaaltaan maalattu mut miks v***ssa ei ole sit sitä konehuonetta?? :mad: Ei olis tossa savotassa enään pahemmin tuntunut. Noh pientä kolhua ja naarmua siellä täällä ja vähä vanha keltainenkin "vilkkui" jostain luukun ym. reunoista mut ne nyt oli siistittävissä. Sisältä oli tosiaan siisti ja hyvät Recarot ja tekniikkakin tuntui terveeltä, vois jopa se rapiat 100 tkm. pitää paikkansa.
Mut se kulkupuoli ;D...kyllä 270 hv/460?? jotain nm. on niinku tosi kaukana ;D. Nooh.. toki täytyy se vielä todeta, et ahdotkin oli vain 0.9 bar eli ei voinu paljo kulkua odotellakaan. Ja se puolihan tossa on korjattavissa vajaassa vilauksessa ;). Kaikenkaikkiaan jäi vähä vaisu fiilis en tiedä sit oliko odotukset kovemmat lähinnä just ton siisteyden osalta.
Joka tapauksessa omalla tavallaan "uniikki"peli ja hinta on nyt sit vissiin sen mukainen :D. Tosin mielestäni ks. yksilö ei vastaa tätä mielikuvaa. Noh..jos se tinkis.... ;).
t:Arska
 
ei anna tinkii ku tonnin pois jos maksaa käteisellä ja kerral ettei hirveesti ole varaa :'( jaa päästikö se sut rattii mulle se tarjos vaan pikku kyydit ???
 
jamppa sanoi
ei anna tinkii ku tonnin pois jos maksaa käteisellä ja kerral ettei hirveesti ole varaa  :'( jaa päästikö se sut rattii mulle se tarjos vaan pikku kyydit ???


Eheeheeheee... ;D.
Noh onhan se nyt varma, et jos mä oon autoo ostamassa niin kyllä mä myös sillä ite ajan 8).
t:Arska
 
tämä selevä. Kiitti infosta. Onhan se uniikki peli mutta jos kunto on toi niin voi voi, eipä ole likimainkkaan hintansa väärti. Enne vaikka joku biturbo Audi tai tms.
 
Valkoinen Lancer Gti -95 sanoi
tämä selevä. Kiitti infosta. Onhan se uniikki peli mutta jos kunto on toi niin voi voi, eipä ole likimainkkaan hintansa väärti. Enne vaikka joku biturbo Audi tai tms.
ennemin mulle EVO ku vaggi kakki ;)
 
terves kattelin tossa että oli kyse evoista.
Lansseria oli valmistettu jossain maailmaa 1.8 turbo 4wd:nä (4G93T).  merkki ja malli oli Lancer GSR.
tuotanto määristä ja vuosimalleista en ole varma mutta valmistettu ainakin vuonna 93.

Mitsubishi Lancer GSR Specifications
4 door saloon
1.8 litre 16v fuel-injected 4-cylinder engine, tranverse mounting
Turbocharger running 10 psi with intercooler
Permanent 4 wheel drive with centre viscous differential.
4 wheel independant suspension. Front: Struts, coil springs, anti roll bar. Rear: Multi-link independant, coil springs, anti roll bar
5-speed manual transmission
Vented discs (front), discs (rear)
Alloy wheels
Rear spoiler with integrated LED brake light
Power Steering
All round electric windows
Electric mirrors (with neato fold-flat feature :)
Full climate control
Remote central locking
Rev counter (7500rpm redline :)
Recaro Seats
Funny little green lights on the front wings (these are standard for Japanese-spec Lancers)
2 cup holders (wahey!)
 
Takaisin
Ylös Bottom