Varastettu:BMW e30 aluvanteet

Lakkatinneri

New Member
Liittynyt
2 Marraskuu 2006
Elikkäs bmw e30 orkkis alut pöllitty! :seina valkoisiksi maalattu 14" hyvillä marangoni renkailla
tod. näk. turun suunnalla!!
kyseiset (ÄHLÄMIT) varkaat ostivat samana iltana minulta auton (joo tiedän, aika ironista)
valkoinen lada 2107 rekkari MGP-113 eli jos näkyy ladaa niin soittakaa heti poliisille
ja omankäden oikeuskin sallittua minun puolestani

--
Slideredit: Siirsin alueen yleiselle, käsittääkseni aloittaja ei ollut itse myymässä noita kyseisiä varastettuja vanteita? Jos olit niin sitten siirrellään takaisin tuonne myyntipuolelle, tosin "muut" otsakkeen alle. En siltikään suosittele varastetun tavaran myymistä.

Myös otsikosta on otettu toi CAPSLOCK autopilot pois.
 
Vs: VARASTETTU

Kai tuota tiedät "ostajien henkilöllisyyden" ilmoitat vaan suoraan poliisille?
 
Vs: VARASTETTU

no siinähän se onkin kun en tehnyt "vanhan mallin" luovareita niin eipä jäänyt mitään dokumenttia nimistä tai mistään... puh numero jäi mutta sekin oli joku prepaid liittymä, mutta plussaa on nyt se että paikallinen huoltamon omistaja oli nähnyt tekijät kun olivat käyneet ihaileen tyhminä renkaita tankkauspisteen valon alla ;D
 
Vs: VARASTETTU

Lakkatinneri sanoi
no siinähän se onkin kun en tehnyt "vanhan mallin" luovareita niin eipä jäänyt mitään dokumenttia nimistä tai mistään... puh numero jäi mutta sekin oli joku prepaid liittymä
Valitettavasti joutuu maalailemaan piruja seinille :seina Jos et tehny luovareita ja ne ei rekisteröi sitä autoa omille nimilleen niin sulle tulee ihan v*tusti hankaluuksia saada se pois omilta nimiltäs. Vakuutusmaksut ja ajoneuvoverot tulee :seina
 
Vs: VARASTETTU

kyllä sen pois liikenteestä saa, kun nää säännökset nyt taas muuttu niin nykyään auton voi poistaa liikennekäytöstä palauttamatta kilpiä
 
Vs: VARASTETTU

Vaikkei kilpia tartte palauttaa niin paprut pitais edelleenkin olla, ihan niinkuin ennenkin..
 
Vs: VARASTETTU

Ilmoitat poliisille ts. teet rikosilmoituksen että auto on varastettu, sillä tavalla sä saat auton vakuutukset ja kaikki lopetettua.

On ainakin ennen (muutamia vuosia sitten) onnistunu :peukku


Mut kyllä luulis että kaikki autokauppiaat on nykyään sen verran valistuneita että jonkun näköiset paperit tekee ::)
 
Vs: VARASTETTU

Hyeena sanoi
Vaikkei kilpia tartte palauttaa niin paprut pitais edelleenkin olla, ihan niinkuin ennenkin..
Ainhan ne paprut voi mennä "hukkaan" jolloinka henkkaria vastaan saat uudet paperit katsastus konttorilta,jos auto on yhä sinun nimissä.
 
Vs: VARASTETTU

Joo, siis kyllähän niitä konsteja on saada auto pois omilta nimiltään, mutta helpoin taitaa kuitenki olla se luovari. Tosin, voihan senkin tehdä itse jollain tekaistulla nimellä esim.
 
Vs: VARASTETTU

valitettavasti tässä maassakaan ei enää kannata luottaa kehenkään,vaan aina tehtävä luovari. ;)

sillä olen itseni muutaman kerran pelastanu turhilta maksuilta.(tuo valtio kun tahtoo aina omansa pois)
 
Vs: Varastettu:BMW e30 aluvanteet

Lakkatinneri sanoi
Elikkäs bmw e30 orkkis alut pöllitty! :seina valkoisiksi maalattu 14" hyvillä marangoni renkailla
tod. näk. turun suunnalla!!
kyseiset (ÄHLÄMIT) varkaat ostivat samana iltana minulta auton (joo tiedän, aika ironista)
valkoinen lada 2107 rekkari MGP-113 eli jos näkyy ladaa niin soittakaa heti poliisille
ja omankäden oikeuskin sallittua minun puolestani

--
Slideredit: Siirsin alueen yleiselle, käsittääkseni aloittaja ei ollut itse myymässä noita kyseisiä varastettuja vanteita? Jos olit niin sitten siirrellään takaisin tuonne myyntipuolelle, tosin "muut" otsakkeen alle. En siltikään suosittele varastetun tavaran myymistä.

Myös otsikosta on otettu toi CAPSLOCK autopilot pois.
Niin ja ei tuosta kannata Mitsun palstalla porata. Ei täällä ole kukaan kiinnostunu varmaankaan Bemarin jaolla olevista vanteista ;)
 
Vs: Varastettu:BMW e30 aluvanteet

GDI rules sanoi
Niin ja ei tuosta kannata Mitsun palstalla porata. Ei täällä ole kukaan kiinnostunu varmaankaan Bemarin jaolla olevista vanteista ;)
Hyvinhän tollaset bemun vanteet menis esim. levitettyihin Coltteihin ;) (Mua ei onneksi noin pienet vanteet kiinnosta :) (selvennykseksi ettei kukaan epäile mua ählämiksi ;D)
Muistelisin et noissa bemuissa on 4x100 jako, oli ainakin aikoinaan...
 
Vs: Varastettu:BMW e30 aluvanteet

Lakkatinneri sanoi
Elikkäs bmw e30 orkkis alut pöllitty! :seina valkoisiksi maalattu 14" hyvillä marangoni renkailla
tod. näk. turun suunnalla!!
kyseiset (ÄHLÄMIT) varkaat ostivat samana iltana minulta auton (joo tiedän, aika ironista)
valkoinen lada 2107 rekkari MGP-113 eli jos näkyy ladaa niin soittakaa heti poliisille
ja omankäden oikeuskin sallittua minun puolestani.

Onks Turussa nussittu joku Lada BMW vanteilla vai mikä hässäkkä tässä nyt on ?? ???
 
Vs: Varastettu:BMW e30 aluvanteet

-JP- : Valehtelematta luin tuon koko ketjun ainakin viiteen kertaan läpi kun se tuolla myyntipuolella oli, ei ihan täysin itellekkään sisältö auennut. :D Senverran kuitenkin ettei kai siinä myymässä olla mitään ja siirtelin. :)
 
Vs: Varastettu:BMW e30 aluvanteet

Slider sanoi
-JP- : Valehtelematta luin tuon koko ketjun ainakin viiteen kertaan läpi kun se tuolla myyntipuolella oli, ei ihan täysin itellekkään sisältö auennut. :D Senverran kuitenkin ettei kai siinä myymässä olla mitään ja siirtelin. :)

Joo en oikeen tienny mihin olisin tän törkänny, mutta siis päivitystä tilanteeseen
Turun poliisi oli löytänyt ladan kilvet turusta ja auto on nyt pois kilvistä
Tekijöitä ei kai vielä saatu kiinni
Ja siis E30 bemun vanteethan ne on eli 4*100 jako ja ne olis menny ens kesänä carisman alle tai myyntiin
 
Takaisin
Ylös Bottom