Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Zygi

New Member
Liittynyt
25 Elokuu 2007
Sijainti
Tampere
Näyttää sinkoilevan muutamalta tutulta viestejä jotka kehoittaa käymään sivuilla www. enstaneette .com
Sivuilla voi laittaa msn-tunnuksen ja salasanan ja luvataan ummet ja lammet.

Varokaa näitä, älkääkä missään nimessä laittako tunnuksianne tuonne!

alkaa spämmi lentämään tuttaville.

Jos teit sen jo, vaihda msn-salasanasi heti.

lisäinfoa:
http://www.harritimonen.com/?p=129
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=33116
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Oon saanut kaverilta pari kertaa ton viestin. Jotenkin tuntu heti epäilyttävältä. ::)
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Jotain samaa on yrittäneet ihan lähiaikoina, osoite vaan vaihtunut... itelle tullu jo jonku 5 kertaa ainakin tänään. Kiva pääsiäispila :mad:
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Itselle kanssa tullut tuota mainosta.. Terve järki on sanonut ettei tuollaiseen pidä mennä laittamaan mitään salasanojaan :D
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Mulle on kans tullu pariin otteeseen sähköpostiin seuraavanlainen viesti "katso ketkä ovat estäneet sinut MSN:ssä" ja sitte ollu toi sama linkki siinä..
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

mulle kans tänään monelta eri kaverilta sama viesti tullu sillä aikaa ku oon ollu offline tilas.. :) en oo avannu.. tyttöystävä meni avaan semmosen jo muutama päivä sit ku ei ollu kuullu mitään tästä ja sai sen hyvältä kaverilta.. :( no salasana on jo vaihdettu.. :)
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Mullekkin on tullut toi jo parilta eri tyypiltä,en kuiteskaan avannut ees linkkiä kun oli niin epäilyttävä.
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

silverstone sanoi
ja sai sen hyvältä kaverilta.. :( no salasana on jo vaihdettu.. :)

ei se muijan kaveri oo sitä lähettäny, vaan se palvelin mihin on antanut salasanansa.

Se loggaa sisälle, floodaa linkin jokaselle ketä on online tilassa ja loggaa ulos, et siitä on kavereita periaatteessa turha syytellä, koska he ite eivät kirjota siihen mitään.

mulla on ollu toi kans joskus ja salasana vaihtoon tosiaan ni palvelimella mikä floodii tota on edelleen se vanha salasana mikä sitte onki väärä ni ei pääse loggaamaan sisälle.
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Kuuluuko tämä samaan kastiin kuin se, että minä ainakin olen saanut messengeri ystävältä linkin jonka kautta voi tarkistaa kuinka moni on poistanut minut messengeristään ???
Kuulotaakin jo aika huijaukselta ::)
En avannut, yllättävää ;D
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Sassy sanoi
Kuuluuko tämä samaan kastiin kuin se, että minä ainakin olen saanut messengeri ystävältä linkin jonka kautta voi tarkistaa kuinka moni on poistanut minut messengeristään ???
Kuulotaakin jo aika huijaukselta ::)
En avannut, yllättävää ;D
Samaa kastiahan ne, hyvä ettet laitellu tietojas eteenpäin :peukku
 
Vs: Varoitus, Messengerhuijareita liikkeellä.

Ite sain yks päivä kaverilta mesen kautta viestin että : miks oot estänyt mut mesessä. Kaveri oli ollut siihen aikaan töissä ja oli kuin halolla päähän lyöty kun sanoin asiasta. Saman aamu päivän aikana se kirjautukin varmaan 20 kertaa sisään parin tunnin aikana. Myöhemmin soitta ja sano että sillä oli ko virus koneella, sattumaako vai oliko sen kone muuten vaan sekoillut.
 
Takaisin
Ylös Bottom