Vesipumppuko hajoamassa?

H

Hammer

Guest
Mahtaakohan Pajeron vesipumppu olla hajoamassa kun konepellin alta kuuluu epämääräinen "rouskutus-ääni"? Ääni alkoi kuulumaan vastikään ja vesipumppu on ihan puhdas arvaus, mutta edellinen pajeroni piti juuri samankaltaista ääntä ennen kuin se puhalsi höyryt pihalle puolisen vuotta sitten ja silloin syynä oli vesipumppu. Tämän nykyisen kanssa en viitsisi jäädä odottelemaan vastaavaa tilannetta. Autolle on varattu perushuoltoon aika 3.9, joten pitää vaan toivoa että kestää sinne asti ja pyytää korjaamoa tutkimaan asia. Nostaa vain huolto-budjettia tylysti tuo, jos syyksi paljastuu vesipumppu. :mad: :-/
 
ota tuulettajan hihna pois ja laita käytiin kuuluuko ääni vielä ??
voi myös olla laturin laakeri ....

ja ei se vesipumppu miljoonia maksa
motenetissakin vain 56.17 euroa
 
ota tuulettajan hihna pois ja ja ei se vesipumppu miljoonia maksa
motenetissakin vain 56.17 euroa

Juu, ei se itse vesipumppu maksakaan juuri mitään, mutta ainakin edelliseen vehkeeseen vesipumpun vaihtotyö maksoi 360 euroa merkkihuollossa suoritettuna.
 
miksi et vaihda itse?
Pakko myöntää ettei taito riitä vesipumpun vaihtoon, eikä sen puoleen ole paikkaakaan missä tuollaisen operaation voisi tehdä. Muutenkin arveluttaisi alkaa itse vaihtamaan sitä kun perustelivat silloin huollossa kallista hintaa sillä että kyseessä on monen tunnin homma ja keulan rakenteita joutuu purkamaan, jotta vesipumpun pystyy vaihtamaan, tiedä sitten onko näin. Kiitokset kuitenkin. :) :)

Jahvetti, oletko itse joutunut vaihtamaan vesipumppua omaan pajeroosi?
 
Takaisin
Ylös Bottom