Vettä suodattimessa?

V

Vikke

Guest
rupes pajerossa aluksi vikkuun se valo joka ilmottaa manuaalin mukaan et suodattimessa ois vettä, käytin suodattimen pohjaroppua auki ja ei kyllä vettä tullu. nyt se valo palaa koko ajan ni rupesin miettiin et tarkottaako se jotain toista suodatinta kuin mikä siellä konehuoneessa on? ku eihän sinne mee edes mitään piuhaa. eli onko pajessa jossain toinenkin suodatin? en oo hirmu kauaa pajeroa vielä omistanu. vm oli -86
ja samalla vielä noista hehkun valoista jotka on aika paljo puhuttu vissiin  ;D ku käytin mittaristoa irti ja vaihoin pari palanutta polttimoa ni tuossa oli ainaki kaks (vihreä ja punainen) polttimo paikollaan hehku valon takana, mut ei ne oo ainakaa mun aikana palanu ne valot ja ehyitä oli?
 
Kyllä se valo sitä dieselin yhtä suodatinta tarkoittaa. Johdot menee siihen pohjaroppuun joten voi olla että piuhat ei ole enää kiinni, riippuen millaisilla työkaluilla aukaisit pohjatulpan ? Toi valo nyt on aika turha, suodatin kannattaa vaihtaa kuitenkin tarpeeksi usein ja jos tankkia pitää aika täynnä niin eipä sinne paljoa kondensoidu. Syksyllä varmaan kannattaa laskea vedet pois ja muuten vaihtelee suodatinta niin ei tule ongelmia. Johdonpää pitäisi löytyä suodattimen alapään lähistöltä.
 
jep, pitääpäs katsoa. suodatin oli myyjän mukaan syksyllä vaihdettu. eikä kyllä oikeen vanhan näkönen ookkaan. sais sen valon vaa pimeeks ku häirittee silmä kulmaan, polttimo irti ;D
 
vinkkinä ku avaat sen pohja ropun suodattimesta niin ainakin mulla joutuu painaan kerran käsipumpusta et alkaa vesi tulla :peukku
noista hehkun valoista mulla (myös 86 malli) ei ollut kumpikaan kytketty vaikka polttimot oli paikallaan, niimpä kytkin ne itse ja hyvin pelaa punainen palaa varsinaisen hehkutuksen ajan ja vaihtuu vihreeksi kun jälki hehku alkaa 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom