RS on Eurooppankin tullut pikkujarruilla ja käsittääkseni ilmastointi ei ole ollut edes optiona. RS2-malleissa oli sitten Brembot, airbagit, sähköikkunat ja manuaali-ilmastointi. Tää on aivan selkeä JDM-laite alkujaan. Nopeusmittari loppuu 180 lukemaan, takaikkunassa on parkkipaikkatarra, takaluukussa japanilaiset kilvenpidikkeet ja euromalleissa on sumarit takaluukussa.
Euromalleissa on pitkä 17-merkkinen runkonumero, joka alkaa kirjaimilla JMB jos auto alkuperäinen vasuri ja vastaavasti kirjaimilla JMA auto on alunperin RHD-malli. Japanin tuliaisissa on lyhyempi VIN, joka vitosen ja kutosen tapauksessa yllätteän alkaa CP9A. Viivan jälkeiset numerot kertoo sitten version, 000 = vitonen, 010 = kutonen ja 020 = Tommi Mäkinen Edition. Nelonen tietysti alkaa koodilla CN9A. Tämä on ihan hyvä tarkistaa, nelosestakin kuitenkin saa kohtuullisen helposti vitosen näköisen. Euromalleistakin se CP9A löytyy sieltä rimpsun keskeltä, eli kannattaa sekin tsekata, ettei tule hankittua tubotettua etuveto Lanceria.
EDIT: Vedetäänpä heti hieman takaisin. JMB vs. JMA erotus toimii normi Mitsuissa, mutta oman exän (euro 6 RS2) VIN alkoi kirjaimilla JMYS.