P
pakimummu
Guest
Tere!
Pakko kysellä apuva viisaammilta tällaiseen pulmaan.
Autohan on Dyn4 GTI , johon vaihdettu vr4 / evo3 tekniikka.
Eli kylmänä auto käynnistyy aivan normaalisti, mutta kun kone kerkiää vähän lämmetä, sitä ei saa enää kirveelläkään käyntiin, PAITSI kun odottelee kaikessa rauhassa 1-2 minuuttia.
Kone käy koko lämpötila-alueella normaalisti, mutta vika on siis vain lämpimänä käynnistettäessä.
Moottorinohjauksesta vastaa haltechin boksi. Lämpötila-anturit ja kaasuläpän asentoanturi on mitattu Autodatan arvojen mukaan-> kaikki ehjiä.
ST-Motorssilla epäilivät kampuran asento anturia, joka lämmetessään rupeaa pätkimään.
Mistähän tämä mötikkä löytyy vai antaako nokka-akselin asentoanturi tätä tarvittavaa tietoa?
Ideoita kaivataan jotta saadaan mitsu penkkiin, kun on kerran justiinsa vaihdettu isompi ahdin ja coolerit keulille.
Projektikuvia jos jotakuta kiinnostaa löytyy täältä : http://picasaweb.google.fi/pakimummu/Mitsu
Pakko kysellä apuva viisaammilta tällaiseen pulmaan.
Autohan on Dyn4 GTI , johon vaihdettu vr4 / evo3 tekniikka.
Eli kylmänä auto käynnistyy aivan normaalisti, mutta kun kone kerkiää vähän lämmetä, sitä ei saa enää kirveelläkään käyntiin, PAITSI kun odottelee kaikessa rauhassa 1-2 minuuttia.
Kone käy koko lämpötila-alueella normaalisti, mutta vika on siis vain lämpimänä käynnistettäessä.
Moottorinohjauksesta vastaa haltechin boksi. Lämpötila-anturit ja kaasuläpän asentoanturi on mitattu Autodatan arvojen mukaan-> kaikki ehjiä.
ST-Motorssilla epäilivät kampuran asento anturia, joka lämmetessään rupeaa pätkimään.
Mistähän tämä mötikkä löytyy vai antaako nokka-akselin asentoanturi tätä tarvittavaa tietoa?
Ideoita kaivataan jotta saadaan mitsu penkkiin, kun on kerran justiinsa vaihdettu isompi ahdin ja coolerit keulille.
Projektikuvia jos jotakuta kiinnostaa löytyy täältä : http://picasaweb.google.fi/pakimummu/Mitsu