vr4:sen iskunvaimentimet

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Elikkä onkos kukaan tutkinut onko iskunvaimentimet samat kuin vaparissa?
Uge selvittää jo varaosanroiden osalta asiaa, mut ajattelin kysästä täältäkin.

Ozvr4:n mukaan joku sanoi : "shocks from a HJ 93-97 (V6 model) galant also fits"

Entä onko kellää ehjiä vakioiskareita eteen vielä varastossa? Joku oli vissii vaihtanut jo koko alustan...itselläni pientä vuotoa nyt ilmaantui vasempaan etuiskariin ja jousien vaihdon yhteydessä vois samalla helposti vaihtaa sen iskarinkin.. ::)

varaosanroiksi löysin jo:
MR272661
MR455677

Edit: 96/10- EC # A / W(4WD) incl.Estate tuntuis oleva samat..eli ei käy normi vaparin kuten arvelinkin

edit: näkyy oleva camskillillä sitteki..miksen heti kurkistanu :)

http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1404p12811

110e pari...ei paha

KYB kaasuiskarin nro pitäs olla vissii: 341240
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

-96 ylöspäin on samat iskarit mutta vanhemmissa on ainakin takaiskarit erinlaiset.
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

vjs sanoi
-96 ylöspäin on samat iskarit mutta vanhemmissa on ainakin takaiskarit erinlaiset.

meinaat että vaparissa vai ?

tuon sivuston mukaan ei ole samat: http://www.dinglihua.com/en/product-table-MITSUBISHI.html

laitoinki sulle vjs mailia jo ;)
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

ei perhana muistin väärin! Oli pakko tarkistaa ku jäi häiritsee.
Mitäköhän eroja niissä sitten on?
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

Itsellä korkkas nyt hantinpuolen takaiskari, saakohan näitä suomesta jostain? Vai meneekö camskill tilaukseen :( tai onko jollain ylimääräisenä pari toimivia takaiskareita??

Onko tuo viimeisin tieto nyt, ettei vaparin iskarit sovi ?


Olisi mukava saaha uudet tai edes toimivat alle :seina
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

Mulla saattaa ne orkkikset olla viel jossai... ellen viskannu roskii. Siis ku vaihdoin uudet camskilliltä.
Sijainti: Tre (mut tarvii tarkistaa onko ne tosiaa mulla)
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

Harri K sanoi
Mulla saattaa ne orkkikset olla viel jossai... ellen viskannu roskii. Siis ku vaihdoin uudet camskilliltä.
Sijainti: Tre (mut tarvii tarkistaa onko ne tosiaa mulla)

Ilmoittele jos löytyy, uusien tilaamisessa mennee kuitenkin tovi :seina
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

Mullaki on kierros orkkistolppia jousineen. Ajettu about 65tkm.
Laittele YV jos kiinnostaa.
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

kiitos tarjouksista, mutta uudet lähti enklannista tulleen tännepäin ja auto jäi talliin seisomaan siksi aikaa :)
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

MäTSi sanoi
kiitos tarjouksista, mutta uudet lähti enklannista tulleen tännepäin ja auto jäi talliin seisomaan siksi aikaa :)

paras ratkaisu! mulla on kummassakki ollu oikeestaa jokanen iskari ihan loppu niin sopii miettiä mitä järkee laittaa käytettyä settiä kiinni :D Ovat hieman alimitoitetut mielestäni .... :D
 
Vs: vr4:sen iskunvaimentimet

Niin siis käykö tavan farkku galantin iskurit ja jouset legnumiin? Muijan kauppakassista takaiskuri oksentanu kamat pihalle.
 
Takaisin
Ylös Bottom