weitec alusta

L

lancu

Guest
moi oon uus jäsen aattelin vaan et onko kellään kokemusta lancer 1.6glxi vm94. weitec gt alustasta siis ei pelkät jouset vaan kaasut ja jouset paketista ku ois suht edullinen n400egee..? 8)
 
Kyllähän tästäkin on jo keskusteltu ;)
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=915.0
Joten kuulemani ja lukemani perusteella voin summata, että weitec alusta on hinta/laatu suhteelta HYVÄ. Parempia ja mukavempia alustoja on, mutta se hinta ottaa aina ilmaa mukaansa samalla.
 
jamppa sanoi
sanoisin tost weitecist jotain ihan muuta ku hyvää vaihoin kw:seen
Pakko ottaa kiinni ja kysyä mitä se muu sanottava sitten on? Ihan vaan kysyn siksi, että mielipidettä ja ennenkaikkea kokemuksia ko. alustamerkistä on kysytty. Että jos viitsit kertoa ne huonot puolet niin saadaan niitäkin mukaan.
 
Ei oo suoraan mitsussa kokemusta Weitecistä, mutta Ford Pumassa ja Seat Leonissa on. Leonissa oli Weitecin Hicon setti, eli coil-overit ja pelitti tosi hyvin verrattuna H&R jouset+ sachs sport iskarit. Oli tod. jäykkä, mutta esim. nimismiehenkiharoissa mukava, eikä kallistellut liikoja. Ihan ikävä autoa ja alustaa..
Pumassa oli Weitecin -40mm jouset orkkis iskareilla, eikä ollut mikään mukava töyssyissä.. Hakkas niin maan perhanasti. Sitten kyllästyin ja ostin KW:n -40mm jouset ja iskarit. Oli pikku töyssyissä about yhtä mukava kuin orkkis alusta, mutta lujempaa ajettaessa huomas, että täähän toimii! Oli tosi jees!
Nyt meinasin askarrella siitä Puman KW alustasta Colttiin sopivan, autot on TM:n mittausten mukaan saman painoisia ja painojakauma täysin sama.
 
Pakko ottaa kiinni ja kysyä mitä se muu sanottava sitten on? Ihan vaan kysyn siksi, että mielipidettä ja ennenkaikkea kokemuksia ko. alustamerkistä on kysytty. Että jos viitsit kertoa ne huonot puolet niin saadaan niitäkin mukaan.

kyllä kokemuksia on etu jouset pohjas koko ajan pienissäkin töyssyissä ja oli noin muutenkin kovin kuolleen olonen alusta vaikka takuuseen vaihettiin etu iskarit ja jouset ei vaikuttanu mitään ni peruin kaupat ja tilasin kw:n johon olen tyytyväinen ja itsellänihän on 1,6 95v lancer itse en suosittele mutta onhan täälläkin tyytyväisiä weitecin omistajia.
 
itse weitecit oli kanssa lancerin alla ja myöhemmi viel vaihdettii koko weitec alustasarja alle ja ei keula todellaka pohjannu lähellekkää :)
Keulas oli 2cm pintaherkkyys ja sitte alko kova osuus. Käsin vaikka kuinka koitti etutolpan päältä ni ei se kyllä paljo heilahtanu. (moni voi vahvistaa tän kyl varmaa)
Perän osalta sitten en ollut aivan tyytyväinen, mutta perä periaattees toimi kyllä hyvin kun varoitti aina ensimmäisenä pidon karkaamisesta.

ihmettelen kovasti Jampan lausuntoa keulan osalta kyllä :)
 
juu ei sitä kovin moni muukaan ymmärtäny mistä johtu olivat tarkastaneet iskaritkin jossain ja ei mitään vikaa kuulemma mut ei toiminu en sit tiä oisko tullu kaks kertaa maanantai kappale.etu jousissakin oli koko kierteiden matkalta lähteny maalit kummaltaki puolelta
 
Takaisin
Ylös Bottom