Jäsenen CJ_ uusimmat tuotokset

  1. CJ_

    Diamond car mats

    Moi! Onko kukaan asentanut itselleen Diamond Luxury car automattoja? Katselin, että ovat ihan hienonnäköiset. Hintaa noilla on noin 180€.
  2. CJ_

    Outlander -13 sähköinen takaluukku

    Mulla selvisi. Olin jättänyt Motonetistä hankitun latausaukon säämagneettisuojan tavaratilaan liian lähellä takaluukkua. Siirsin suojan sivuun ja ongelma hävisi.
  3. CJ_

    Outlander -13 sähköinen takaluukku

    Selvisikö tämä koskaan? Mulla teki tänä aamuna ekan kerran, eikä sulkeutunut monesta yrityksestä huolimatta. Käsin sulkíessa jäi lukkoon.
  4. CJ_

    Outlander PHEV rengaspainevalvonta

    Onnistui! Kun ymmärsi, että oli kyse monitoiminäytön asetuksista, ei siis keskikonsolin asetuksista, niin homma onnistui.
  5. CJ_

    Outlander PHEV rengaspainevalvonta

    Kiitti! Katsotaan kotimatkalla onnistuiko tämä.
  6. CJ_

    Outlander PHEV rengaspainevalvonta

    Tässä langassa ja UKK -osiossa linkattu youtube-videota ei löydy, tai herjaa yksityisestä videosta. Vaihdoin viikonloppuna talvirenkaat ja nyt heitti herjan rengaspaineista. Asetuksista ei löytynyt rengaspaineantureihin liittyvää, joten miten noihin asetuksiin siis pääsee??
  7. CJ_

    Outlander PHEV rengaspaineet

    Nyt autolla ajettu hieman päälle 85 tkm, eli n.6 tkm tullut meidän aikana. Tarkastin renkaat viikonloppuna ja näyttäisi olevan pintaa jäljellä n.4mm tasaisesti koko leveydeltä.
  8. CJ_

    Outlander PHEV matkakulutus

    Yritin etsiä aihetta mitsun matkakulutuksesta, mutta en löytänyt haulla. Avasin tälle oman langan ja modet voivat yhdistää tämän, jos löytyykin jokin aiemmin avattu lanka. Me hankimme toukokuussa MY19 Outlanderin Instyle Sport varustelulla, tuolloin oli ajettu noin 76 tkm. Meidän...
  9. CJ_

    Latausluukku aukeaminen ajon aikana

    Meillä kävi just noin. Jollain röykkyisellä tiellä oli käynyt näin ja ihmettelin varoitustekstiä ”Latausluukku auki”. Kun tutkin asiaa, niin sain fiksattua tuon jousipellin oikeaan asentoon. Nyt pysynyt kiinni jo noin 5tkm.
  10. CJ_

    Remote control

    Olihan sulla wifi päällä puhelimessa?
  11. CJ_

    Outlander PHEV rengaspaineet

    Tuossa mun kiesissä on kesäkumeina Yokohamat, eikä mitään kokemusta merkistä. Äänekkäiltä vaikuttavat, joten jatkossa joku muu merkki. Seurataan tuota renkaiden kulumista noilla paineilla.
  12. CJ_

    Outlander PHEV rengaspaineet

    Omassani oli 2,6 bar, kun sain auton. Laitoin 3,0 bar ja lyhyen ajon&takapuolituntuman perusteella en huomannut, että auto olisi muuttunut kivireeksi. Tällä toistaiseksi mennään.
  13. CJ_

    Remote control

    Kiitos vinkeistä, mutta sellaisenaan täällä esitetyillä ohjeilla ei mennyt mulla läpi. Loppujen lopuksi homma onnistui ja kyllä tästä langasta oli apua.
Takaisin
Ylös Bottom