Jäsenen Firelife uusimmat tuotokset

  1. Firelife

    Eclipse F4A33K1UPQ automaattilaatikko?

    Oisko kellään tämmönen laatikko käytetty myynnissä? Auto on -99 Eclipse FWD. Numero pitää vissin olla toi F4A33K1UPQ? vai onko muita laatikoita jotka sopivat tähän autoon? :)
  2. Firelife

    Vr-4 Ahtopainemittarin letku?

    Vs: Vr-4 Ahtopainemittarin letku? En löytäny mun autossa mitään jarrupolkimen yläpuolella :S pitää vielä tutkia =)
  3. Firelife

    Vr-4 Ahtopainemittarin letku?

    Vs: Vr-4 Ahtopainemittarin letku? Kiitoksia =) Nyt tuli niin monta ehdotusta että saa kattoa mistä sen laittaa :D mutta varmaa siel jarrupoljin takana :)
  4. Firelife

    Vr-4 Ahtopainemittarin letku?

    Mistä olette vetänyt letku sisään autoon? (Jos teillä on ahtopainemittari) en löydä ainaki mikä paikka mistä sitä sais läpi?
  5. Firelife

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Ihan oikein! ajanu 2v legnumilla nyt ja ei ne bemari kuskit mitään mahda ;) Mitsubishi ja neliveto on vaikea luopua :D en ikinä vaihtais mihin muuhuun ;) No, ehkä skyline:een, mutta ei mitään bemari tai mersu (ylihinnaiset saksalaiset). Japaniin...
  6. Firelife

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Vanha käyttäjää kyllä, mutta en ole ollu niin aktiivinen. On olemassa Legnum VR4 -96. (myynnissä, jos joku haluaa ostaa niin viestiä tulemaan tai soita: 0401567710) T. A.Vikman
  7. Firelife

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? onko gallu viel sulla? :) voisin hakea pois, jos hinta on oikeessa kohassa.
  8. Firelife

    Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

    Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus en mäkää oo saanu toi kulutus yli 15l sadassa vaikka kuinka rajusti oon ajanu. Ajan joka päivä 015km työmatka melkein kylmällä moottorilla ja kulutus on noin 12.5-13l sadassa (kaupunkiajo).
  9. Firelife

    Jakopään remppa

    Vs: Jakopään remppa Moi, ostin koko remmipaketti ja vesipumppu camskillistä. tosi hyviä osia ja oon aina saanu mitä oon tilannu :)
  10. Firelife

    Legnum -96 manuaali taka-akseli rikki (diffi)

    Moi, pari päivää sitten meni taka-akseli rikki, onko tietoa mistä sais uus diffi tai toimivaa käytetty? Käykö Evo4 GSR:än AYC diffi? legnumin vakio aika vaikea löytää.
  11. Firelife

    97 vr4 Leggun ayc valo jää palamaan..?

    Vs: 97 vr4 Leggun ayc valo jää palamaan..? Sain se jo "korjattu". Tai toistaiseksi lamppu ei palaa. Laitoin vähän lisää hydrauliöljyä ja akkupuola pois 5+min. niin nyt ei ainakaa enää valo palaa, eikä tulee äntä perästä samalla tavalla ku ennen. onko tietoa miks tämmönen virhe/häiriö tulee?
  12. Firelife

    97 vr4 Leggun ayc valo jää palamaan..?

    Vs: 97 vr4 Leggun ayc valo jää palamaan..? mullaki sama vika tuli tänään. Heti ku menin ajamaan niin perästä kuuluu tosi paljon ääntä. ja sit vähän ajan päästä tuo AYC punainen valo jää palamaan. Eli jotain on väärin. Ne keltaiset palkit oli koko ajan kaikki kolme päällä, vaikka peruutin 2km/h...
  13. Firelife

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Uudet ahtoputket legnumiin :) ja tilattu on apexi boostcontroller ja uus intercooler :)
  14. Firelife

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. Moi. Mun legnum on kyllä katsastettu ilman toi korkeussäätöä :D -96 malli (31.10.1996) Mutta luulen kyllä että joudun laittaa sitä nyt kuntoon ennen seuraava katsastus :)
  15. Firelife

    Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

    Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus Moi. On kyllä manuaali :) Mutta moottori on ollu aika tukossa eli nyt ku on puhdistettu kaikki putket ja ruisku niin se ottaa noin 9-13l/100km. Tottakai kaupungissa sitä saa ottamaan enemmän :) Ja mulla menee noin 12l/100km.
Takaisin
Ylös Bottom