Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ja jos ei suodattimen avauksella selviä vika, suosittelen viemään suuttimet tarkastettavaksi paikalliseen diesel huoltamoon. Muistaakseni velotus on 5-15e/suutin.
Pieni hinta verrattuna siihen, mitä rikkinäiset suuttimet saa aikaan.
Kysy, mistä tiedän :D
Nykyinen pumppu ollu kaverilla kiinni omassa l200:ssa jossa ollu isompi holsetti kiinni. Ei ole kuulema muutakun pääsyöttöä ja tyhjäkäyntiä säädetty ja toiminut moitteettomasti.
Itsellä kävi myös mielessä tuo onko kierrosrajoittimeen kajottu, mutta ei ole viitteitä siihen, koska kiertää...
Kyllä sen tangon pitäisi painaa alaspäin, kun kelloon työnnetään tarpeeksi painetta.
Toki jos ahdot on alle 0.7bar niin kello todennäköisesti ei ikinä avaa hukkaporttia.
Alipaineeseen ei kellon pitäisi reagoida.
Eli kellon tarkoitus on avata hukkaportti, jotta ahtopaine ei nouse liian...
Terve,
1996 vuoden L200 kyseessä johon vaihdettu pajeron kone (vm ei tietoa). Pari viikkoa sitten meni korkeapainepumppu vaihtoon kun vanha alkoi vuotamaan.
Nyt ongelmaksi muodostuu maantienopeuksissa kiihdytykset kun alkaa nostaa lämpöjä eikä kierrä 3500rpm enempää vaikka kuinka painaa...