Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
joo siitähän minäkin lorotin juuri 1,5 litraa, mutta nyt pitäisi vielä saada tietoon se että paljonko sitä sinne pitää lorottaa. paikallinen varaosakauppias lukenut autoinsinööri sanoi että 1,5-1,7 litraa on aika lähellä totuutta mutta kannattaa se vielä tarkistaa. jos jollain on tallessa...
eli takaveto galanttiin pitäisi saada uudet öljyt laatikkoon ja ongelmana on se, että laatikon kyljessä oleva pultti ei aukea millään. on väännetty ja käännetty kaikenlaisilla avaimilla ja pihdeillä mutta lopputulos oli vain pyöristynyt pultin kanta. pystyykö sitä litkua laittamaan laatikkoon...
eli -82 gallusta puuttuu takaiskarit joten jos jollain on ylimääräisenä suht hyvässä kunnossa olevat.
tai jos joku vaikka tietää mistä voisi edullisesti saada uudet.
myös etuiskarit saatan tarvita kun en vielä tiedä missä kunnossa ne on.
ota yhteyttä privaviestillä tai harzcore@hotmail.com
onko noissa takavetoisen 4g63 ja 4g63t lohkoissa mitään muuta eroa kuin se vaihdelaatikon kiinnitys juttu?
eli pystynkö laittamaan 4g63 myllyyn ahtimen jos vaihdan männät ja kanget, kannen ja vaihdan kaasarin ruiskuun? ja pitääkö normaalin 2l kytkin turbokäytössä?
kohta lähtee järki.. :seina
sanokaas onko se ruisku hankala asentaa sinne kaasarin tilalle? mitä siinä joutuisi tekemään että sen saisi sinne asennettua ja toimimaankin kunnolla.. kun tuolla "Mitsu"lla olis näköjään ylimääräisenä nuoita turbo osia, mukaanlukien ruisku,ecu ja johtosarja..
jos...
tietysti helpoin keino on ostaa kilvissä oleva turbo galant mutta niitä ei joka nurkalla vastaa tule.. :-\ saa tarjota jos joku haluaa myydä omansa ;)
lainattu toisesta jutustelusta:
Niko Päivinen sanoo: "helppoja moottoriswappeja rajoittaa se, että turbo galant on erilaisella taka akselistolla...
noniin.. tuli sitten käytyä konttoreilta kyselemässä tuota asiaa..
ensimmäisellä sanoivat puolen sekunnin miettimisen jälkeen että laki määrää auton muutettavaksi vastamaan mallisarjan tehokkainta. ja jos siinä turbossa on taittuva taka-akseli niin sitten se pitää olla taittuva ja piste. mutta...
mutta hmm.. jos vaihtaa vapari 2.0 gallun koneen tilalle vaikkapa 2.2 (pelkkää teoriaa) koneen jossa on vaikkapa 115hv, niin käytetäänkö silloin vertailumallina vapari vai tbo 2.0 mallia? itsellä mielikuva että tboa EI käytettäisi koska alusta on erilainen.
joten.. jos laittaisi gallun keulille...
kyllä se aika isotöiseltä tuntuu. :-\ mutta pitää nyt kävästä kuitenkin sieltä konttorilta kysäsemässä että onko sen akselin PAKKO olla taittuva. perkule jos on.