Jäsenen Helleeni uusimmat tuotokset

  1. Helleeni

    Liekö hieman tuunattu gallu?

    Vs: Liekö hieman tuunattu gallu? Pakko saada tollanen! Mitähän valmiita osia noihin on käytetty. Ton näköstä etupuskuria en ole muualla nähny...onkohan herroilta jotain projektipäiväkirjaa?
  2. Helleeni

    Liekö hieman tuunattu gallu?

    Katsokaahan pojjaat tätä! Näyttääkö teistäkin että kaiken tuningin alla on 88-92 Galant :o kuva1 kuva2 kuva3
  3. Helleeni

    Mikä auto olet?

    Vs: Mikä auto olet? Onneksi olkoon, testin mukaan olet PORSCHE!
  4. Helleeni

    89 dyn4 galantin madallus

    Vs: 89 dyn4 galantin madallus Jykäh oisko sulla kuvaa laittaa koskien tota perää
  5. Helleeni

    Menisiköhän kyseinen puskuri -91 Galanttiin?

    Vs: Menisiköhän kyseinen puskuri -91 Galanttiin? Tunnistaako joku mikä puskuri http://www.blowoff.dk/cpg1412/displayimage.php?pos=-4580 ?
  6. Helleeni

    89 dyn4 galantin madallus

    Vs: 89 dyn4 galantin madallus Kiitos paljon kaikista vastauksista. Eli siis nuo etuvetoisen jouset menee ilman mitään isompia modauksia? Mites muuten eikös ollut kahtia jousia eri nelivedoille? Tälläsiä kattelin, myyjä sanoi että "tavalliseen nelivetoon menis mutta ei dynamic 4:seen"...
  7. Helleeni

    89 dyn4 galantin madallus

    Osaako joku kertoa mistä löydän setin käypiä madallusjousia? Kaikki jouset mistä olen kysellyt on aina ei dyn4 malleihin..
  8. Helleeni

    Helmalevikkeet Galanttiin!!

    Vs: Helmalevikkeet Galanttiin!! Mulla on -89 gti galantti myös, ja etsin helmalevikkeitä tuohon. Miten olis tuolta gup tuningista esim Galant (93-...) helmat http://www.gup-tuning.fi/?CarManufacturerId=7&carmodel=187. Miten on muiden osien sopivuus 89 version kanssa?
  9. Helleeni

    Menisiköhän kyseinen puskuri -91 Galanttiin?

    Vs: Menisiköhän kyseinen puskuri -91 Galanttiin? Olisiko jollain näyttää kuvia tosta kyseisestä puskurista. Semmonen kuva missä ois ihan galantissa ois viel hienompi :D. Linkit on niin vanhoja etteivät toimi. Ja noita eclipsenkin puskureita on niin monia, että jäi ainakin mulle epäselväksi...
Takaisin
Ylös Bottom