Jäsenen juke4 uusimmat tuotokset

  1. J

    carisman päästö ongelmat

    voisihan siiten tietysti yrittää etsiä jokun auton orkkis katin.. mutta kun eihän niitä ole missään kun kaikki myy katin ensimmäisenä jopa sellaisista autoista jotka on ihan liikenne käytössä... sitten yrittävät myydä netissä niitä romuja missä ei ole kattia enää tai sitten on hätäpäissä just...
  2. J

    carisman päästö ongelmat

    niin no tarvike katti on nyt paikallaan niin eipä siihen taida paljon puhdistuksesta olla apuja ja orkkis on aika kallis ilmeisestikin.. meinasin että laittais jonkun tarvikkeen jos joku osaisi sanoa että mikä tarvike katti tässä pelais.. laittais laipat ja leiman jäleen pois sen.. kun ei ne...
  3. J

    carisman päästö ongelmat

    ei se oikein kun vuotaa niin se pitää leimalle uusia..
  4. J

    carisman päästö ongelmat

    moro kaikille. täällä taas ihmettelemässä... aiemmin tänne kirjoitin tuosta edellä mainitusta autosta. eli 2001 1.8gdi carisma olisi huolenaiheena.. lähinnä sen katsastus.. ei jäänyt kiinni muusta kuin päästöistä. joku on ennen minua laittanut autoon tarvike katin.. tottakai. ja autossa näkyy...
  5. J

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    se vuotaa lambdan jälkeen ei ennen..
  6. J

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    Niin ja auto on tosiaan ollut vaimolla ihan kaupunki ajossa ja ei varmaan ole saanut kenkää yhtään.. itse ajelin eilen korkeilla kierroksilla hyvän matkaa ja välillä poljetin ihan reilusti.. voi olla niin paljon karstaakin kertynyt.. mielestäni savutus väheni mutta haisee palamaton bensa esim...
  7. J

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    Vähän on vaikea uskoa että laihalla käy. Eilen sillä ajoin niin ja kävin tallilla niin reilummin kun kiihdyttää niin mustaa tulee putkesta. Ja käynnissä ollessa haisee palamaton bensa että se siitä laihalla käymisestä...
  8. J

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    yritin tossa elm 327 palikalla lukea jos saisi vikakoodeja mutta ei saanut yhteyttä ollenkaan..
  9. J

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    joo kun aika harvoin on tarvinnu näiden päästöjen kanssa vääntää.. pitää se putki katsoa että vuotaako ennen vai jälkeen katin jne.. en edes muista montako lambdaa tässä on.. alla olen käyny kerran silloin kun ostin niin ei onneksi ole hitsattavaa.. näytti kopalta ihan hyvältä. kiitos pitääpä...
  10. J

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    joo. onko tuo lambda arvo niin huono että se olisi vaihdettava? aika mielenkiintoista oli kun eivät laittaneet siihen uusinta lapuun mitään ohjearvoja, ainoastaan ne arvot mitkä siinä oli mitatessa.. kun tässä sallitaan hieman isommat arvot mutta ongelma on että en tiedä niitä
  11. J

    carisma 1.8 gdi päästö ongelma

    moro taas kaikille. siitä on jo hetki kun olen täällä viimeksi vieraillut mutta nyt olisi hyvät beuvot tarpeen. eli käytin tuossa carisman leimalla. tiesinhän minä että ei se läpi mene mutta sai sen kuukauden aikaa laittaa. putki vuotaa mikä ilmeisesti sotkee mutta laitanpa ne päästö arvot tähän...
  12. J

    siruavain hukkui hyvät neuvot tarpeen

    onko kellään tietoa miten hankalaksi meni kun on ainut siruavain hukassa ja mitä mahtaa maksaa uusi tai pystyykö ajon estoa mitenkään ohittamaan :-( auto on lancer 96.
  13. J

    PAJERON TASAPAINO AKSELI??

    olisin kysynyt 89v pajeron tasapaino akselista kun jotkut on kuulemma ns poistaneet käytöstä kokonaan niin mitä haittaa/ hyötyä siitä on? kun pitäisi vaihtaa jakopään hilut alkuviikosta niin tiedän ostanko sitten tasapaino akselin hihnan ja kiristimen vai jätänkö ostamatta??
  14. J

    huoltoautoksi katsastaminen??

    eli onko kellään antaa vastausta miten menee katsastaminen nykyään? saako 89 pitkää pajeroa enää katsastettua huolto autoksi ja miten? rekisteri otteessa lukee henkilöauto ja vähän alempana maastohenkilöauto?? kävin paikallisella konttorilla kysymässä asiasta ja siitä ei mitään valmista tullut...
Takaisin
Ylös Bottom