Jäsenen -Kökkö- uusimmat tuotokset

  1. K

    EVO V, pyöränlaakeri/napa

    Mistä kannattaisi hankkia uusi napa eteen evo 5:een? camskillillä näytti olevan 189€, mahtaakohan saada mistään halvemmalla?
  2. K

    EVO V röpöttää

    Vs: EVO V röpöttää Tulpat vaihdoin, vika poistui, tai ei ainakaan ilmennyt uudestaan. 4:en tulppa oli huonolla hapella..
  3. K

    Camskill tilaajia?

    Vs: Camskill tilaajia? Mä tarttisin ton: http://camskill.co.uk/products.php?plid=m8b0s2323p1119
  4. K

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Sommoro! Oon 26-vuotias EI merkkiuskollinen volvo harrastaja tampereelta. Eli takavetosia volvoja on jokunen projekti ollut ja niin on nytkin yksi 940 2.3 turbo ~280hv (takapyöriltä). Oon myös vrcf:n aktiivi jäsen. Pihasta löytyy myös 60-luvun fordeja...
  5. K

    EVO V röpöttää

    Vs: EVO V röpöttää Saman verran ahtaa itelläkin... iridiumeja oon käyttänyt itsellä volvossa ja olen ollut tyytyväinen, mut jotkut ari vatasen malliset tulpat täytyy joka tapauksessa laittaa ;D
  6. K

    EVO V röpöttää

    Vs: EVO V röpöttää Kiitos kiitos 8) Tulppia itsekkin lähdin veikkaamaan ja omat epäilyt myös vahvasti sytkä puolella. Mitäs tulppia ootte näissä käyttäneet?? OT. Paljonkos on muuten vakio ahtopaine?
  7. K

    EVO V röpöttää

    Evo 5 pienen reippaamman soratie ajon jälkeen rupes röpöttään välillä, vedot katos ja alkoi pätkiin. Tätä tapahtui ihan muutaman kerran ja ahdot ei karkaillu. Mikähän mahtaisi aiheuttaa moisen?
  8. K

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla Eka viesti tänne! Lisäsin oman EVO V:n listaan :driver
Takaisin
Ylös Bottom