Jäsenen Lektone90 uusimmat tuotokset

  1. L

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minä siitä surffailin ohi.
  2. L

    1.5 12v -91 coltti ei mene päästöistä läpi

    Vs: 1.5 12v -91 coltti ei mene päästöistä läpi
  3. L

    1.5 12v -91 coltti ei mene päästöistä läpi

    Vs: 1.5 12v -91 coltti ei mene päästöistä läpi Laitas e85 bensaa tankkii ja meet sitten mittauttamaan päästöt mulla toimi. Tankissa oli noin 40% viinabensaa Sigmassa: Bensa 98e10 hc 80 co 0.29 RE85 hc 16 ja co 0.20 Eli päästöjä alentava vaikutus.
  4. L

    Sigman alapallot

    Vs: Sigman alapallot Aikani etsiskelin enkä löytänyt vastaavaa alapalloa. 3000gt tukivarsi ja alapallo näyttivät samallaisilta kuin sigmassa. Jos jollakin löytyy käytetty tukivarsi 40mm palloilla niin mulle voi tarjota. Ovat ilmeisesti idennttiset muuten vain pallonivelen koko muuttuu.
  5. L

    Sigman alapallot

    Vs: Sigman alapallot Joo tiedän että niiden pitäisi sopia. Ilmeisesti tukivarsi vaihdettu joskus. Pelkääjän puoli vielä paikallaan siellä voi hyvinkin olla se 40mm pallo. Ja mulla on motonetin carisman/40 volvon pallonivelet tallissa joten pääsin vertaamaan heti niitä. Katselin 3000gt...
  6. L

    Sigman alapallot

    Moi Sain hylätyn katsastuksessa molemmista alapalloista. No ei siinä mitää päätin alkaa vaihtamaan niitä auto on rekisteröity v-94 mutta on kuitenkin "vanhempaa" mallia. Hain autoon carisman 40mm alapallot mutta kun sain tukivarren irti niin huomasin että mulla on se 43mm alapallo malli...
  7. L

    3000GT nostaa lämpöjä

    Vs: 3000GT nostaa lämpöjä Jakopään puoleisessa muovissa on pieni aukko josta näkee kiristin rullan. Voi olla että siin on joku luukku edessä. Jos rulla värisee/elää niin hydrauli kiristin rikki. Se piti sellasen metelin ettei voinut olla huomaamatta. Kiristin oli niin löysä että sen tapin...
  8. L

    Sigma 24v sytytyksen säätö

    Vs: Sigma 24v sytytyksen säätö Availin jakopään muoveja ja laiton nokkien ajoitus merkit kohdillee. No kampiakselin hihnapyörän ajoitus merkki (kolo) oli 5° kohdalla eiks sen pitäis olla T merkin kohdalla?
  9. L

    Sigma 24v sytytyksen säätö

    Vs: Sigma 24v sytytyksen säätö Kellään tietoa mikä kärkiväli kuuluu olla tulpissa? Kone siis 6g72 24v doch
  10. L

    Sigma 24v sytytyksen säätö

    Vs: Sigma 24v sytytyksen säätö Itse tein kaapelin ja käytän tecnomotive datalog ohjelmaa. Sen takii laittelin loggeria kii ku alko vituttaa se ainane nypytys ja samal kävi mieles jospa sytkä ei olis kohdallaa. Ihmettelin sitä sytkä ennakkoo vähä aikaa, tuntuu aika kovalta ennakolta :D no asia...
  11. L

    Sigma 24v sytytyksen säätö

    Vs: Sigma 24v sytytyksen säätö Joo niinpä tietysti näyttää ecun tiedot eikä toteutuvaa olinpa fiksu. Loggeri näytti tyhjäkäynnillä olevan ennakkoa 28° Tulpat menossa vaihtoon samoin johdot johdot mallia motonet yleismalli joten ei varmasti kovin hyvät ole. Imuvuotoja ei ole. Katsellaan miten...
  12. L

    Sigma 24v sytytyksen säätö

    Kuinka 24v sigman sytytys säädetään. Löytyykö jotakin piuhaa mitä pitää maadoittaa? Onko ihan normi säätö vai tarviiko ottaa huomioon jotai asioita? mikä on perusennakko? Dataloggaus näyttää et olis liian aikaisella. Kokeillaan säätää jos auttais nykimiseen pienillä kierroksilla kuormittaessa...
  13. L

    Ilmastointi ei pysy päällä

    Vs: Ilmastointi ei pysy päällä Hellan pao-46 öljy pitäisi sopia molempiin järjestelmiin.
  14. L

    3000GT SL uusi laturi?

    Vs: 3000GT SL uusi laturi? Hatanpään autosähköstä ostin viime helmikuussa 230-240€ + vanha vaihdossa
  15. L

    G63b Korjauskäsikirja

    Mahtaisko joltain löytyy G63b 8v kaasari koneen huoltokirjaa? Tai sitten galant e15 manuaalia
Takaisin
Ylös Bottom