Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Turbo ongelmat hävisivät. Viikonpäivät piti ajella niin ongelmat poistuivat edellä mainittujen toimenpiteiden jälkeen. Nyt on enää kylmäkäynnistys ongelmat. Aivan jumissa aamuisin, sammuilee muutamia kertoja joka aamu.
Tänään vaihdettu ahtopaineen tunnistin sekä yksi haljennut alipaineletku. Turbon säätösiivet edelleen takertelee, josta tämä syy lienee johtuu. Aamulla pelas ihan moitteettomasti mutta töistä tullessa nakkas taas turbon pois päältä, mutta ei merkkivaloa sytyttänyt. Korjaamo meinasi että seuraava...
En osaa sanoa miksi turbo vaihdettu, oli puoli vuotta aikaisemmin vaihdettu kun ostin auton. Kuukausi turbon vaihdon jälkeen edellinen omistaja oli vaihtanut myös ahtopaineanturin kuittien mukaan.
Onko muilla ollut vastaavaa P0299 vikakoodia ja millä on tullut kuntoon? P0299 ahtimen A liian alhainen ahtopaine. Lisäksi motonetin vikakoodin luvussa toimintavalmiustestissä maininta: EGR järjestelmä (Ecu id=232) hylätty. Muutenkin ollut syksyn-alkutalven aikana kylmänä liikkeelle lähtö...
Ratkesiko Petteri84 tämä ongelma. Itsellä on juuri sama ongelma (2.0 Outlander vm.2007, diesel, manuaali). Erityisesti tämä onglema tulee esiin 2-vaihteella ja kylmällä koneella. Risteykseen tultaessa ja käännyttäessä jos 2-vaihteella yrittää lähteä niin ei toivoakaan. Pakko pykältää aina...