Jäsenen massa uusimmat tuotokset

  1. M

    Mistä koirakalteri 2013 Outlanderiin

    Mistä löytyisi kunnon koirakalteri uuteen outlanderiin? En tarkoita siis niitä teleskooppimalleja vaan nimenomaan tuohon autoon tehtyä helposti asennettavaa/irroitettavaa laitetta.
  2. M

    Outlander 2.0 did vm 2007 5. ja 6. huolto

    Moi, Tiedättekö mitä noi kaksi huoltoa pitää sisällään? On jäänyt tekemättä, selvisi näin jälkikäteen... Manuaalit puuttuu siksi kysyn.
  3. M

    Optimointi ja suoritusarvojen paraneminen Outlander 2.0 DID 2007

    Voisiko joku kertoa omia kokemuksia ko koneeseen tehdyistä optimoinneista ja miten on huomannut tehon lisäyksen vaikuttavan autoon ja ajamiseen. Itse olen asiaa suunnitellut ja olisi mukava kuulla muiden kokemuksia asiasta juuri ko ajoneuvolle.
  4. M

    Kesävanteita kaipailee Outlander, help!

    Vs: Kesävanteita kaipailee Outlander, help! Mulla 19 50 255
  5. M

    Oulander jätti tienpäälle, tehot hävisi...

    Vs: Oulander jätti tienpäälle, tehot hävisi... No niin asia selvisikin sitten eilen. Syy oli turbon paineputken irtoaminen. Syytä en tiedä että mistä moinen on johtunut. Nopea korjaaminen ja auto on taas ajossa. Laittoivat sen kiinni ja liimaa väliin kuulemma.
  6. M

    Oulander jätti tienpäälle, tehot hävisi...

    Eilen ajelin moottoritiellä ja auto rupesi nykimään ja menetti tehoaan reippaasti. Piti tilata hinausauto ja lähettää korjaamolle. Arveluja viasta oli turbon hajoaminen? Oireet siis nykiminen ja tehon puute, lisäksi ilmastointilaite sammuili ja käynnistyi taas uudestaan. Onko vastaavia...
  7. M

    2007 Outlanderiin kuinka suuret renkaat/vanteet sopivat alle?

    Minkä kokoiset renkaat auton alla mahtuu kääntymään? Meneekö esim tällaiset 245/60 R18 105H.
  8. M

    Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

    Vs: Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense) Yritin asentaa alkuperäistä koirakalteria mutta ei onnistunut. Ohjeessa on kuva josta puuttuu ne metallinväriset "kiskot". Niiden paikalle tulisi kuvan mukaan paketissa olevat kiinnikkeet. Ongelmaksi vaan koitui se ettei se...
  9. M

    Vääntääkö 2.0Di-D teillä kuutosvaihteella 65km/h

    Mietityttää oman auton edellisen omistajan mahdollinen moottorin optimointi. En saa henkilöä kiinni jotta voisin kysyä. Luin testejä netistä joissa mainittiin väännön olevan surkea, mutta itse en ole sitä huomannut. Ajaessa liikenneympyrään kolmosella auto lähtee ihan mukavasti ulos kierrosten...
  10. M

    Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

    Onko tukevasti paikoillaan toi alkuperäiskalteri / koiraverkko ja löytyykö korvaavaa ja hyvin paikalleen istuvaa jostain muualta?
  11. M

    Outlander 2.0 DI-D vm 2007 intense+ tavaratilan "verho"

    Vs: Outlander 2.0 DI-D vm 2007 intense+ tavaratilan "verho" Ok, kiitos tiedosta. Täytyy kysellä myyjältä onko tallessa.
  12. M

    Outlander 2.0 DI-D VM 2007 Teholastu

    Vs: Outlander 2.0 DI-D VM 2007 Teholastu Mistähän saisi tietää onko kone jo mahdollisesti päivitetty tai lastutettu? Ajokokemusta on vähän nelivetodieselistä, joten voihan olla että se vaan tuntuu näin talvella hyökkäävän mukavasti tai sitten se on piristetty....
  13. M

    Outlander käyttökokemuksia

    Vs: Outlander käyttökokemuksia No niin eilen sain uuden käytetyn vm 2007 olevan Outlanderin. Auto tuntuu tosi jämäkältä ja tuo neliveto sekä diesel moottorin vääntö on todella hieno kokemus minulle koska perheessämme on ollut aina vain alitehoisia bensakoneita. Vaihdossa meni 1.6 bensagolffi...
  14. M

    Outlander 2.0 DI-D vm 2007 intense+ tavaratilan "verho"

    Onko tietoa kuuluuko ko autoon tavaratilan verhoa tai onko sitä mahdollisesti jossain myynnissä?
  15. M

    Outlander 2.0 DI-D VM 2007 Teholastu

    Vs: Outlander 2.0 DI-D VM 2007 Teholastu Täytyy tutustua tuohon saksalaiseen sivustoon vielä paremmin, 89 ekeä on melko halpaa!!! Miten on pystyykö matti meikäläinen itse asentamaan boksia niin kuin kauppias kirjoittelee sivuillaan?
Takaisin
Ylös Bottom