Jäsenen mitsu cb uusimmat tuotokset

  1. M

    ostan cb lancerin osia

    No niin virtalukon pohja vaihdettu ja auto toimii Hain viikonloppuna varaosa auton jolla ajettu 152 tkm josta sain osan
  2. M

    ostan cb lancerin osia

    missä tuo ecu on
  3. M

    ostan cb lancerin osia

    Eikös tuo Ecu ollut elektronisen sytytyksen ohjainyksikkö se näkyy vielä löytyvän ja se tais olla oikealla jalkotilassa
  4. M

    ostan cb lancerin osia

    ei ecua korjattu . paukuttaa mittarin valoja ja releitä. joo ei ole osia motonetissa kuten sinäkin huomasit
  5. M

    ostan cb lancerin osia

    Rekisteri tunnuksella olen osia kysynyt niin kuin pitääkin tuohon ei vaan saa osia enää on jo vanha
  6. M

    ostan cb lancerin osia

    ja jos saat tuon virtalukon pohjan olen otettu
  7. M

    ostan cb lancerin osia

    No voitko hakea minulle kun soitin 03062120 motonet ei ole ja motonetin verkkopalvelussa saatavuus Nolla virranjakajan kansi 1kpl ja ei käynyt palautin sen
  8. M

    ostan cb lancerin osia

    Valitettavasti ei löydy Motonetistä tai mitsubishi liikkeestä tai muista varaosa liikkeistä kysytty on
  9. M

    ostan cb lancerin osia

    mitsu lancer cb 93 virtalukon pohjan sekä virranjakajan kannen ja pyöriän
  10. M

    Polttoainepumpun rele

    onko virtalukon pohja rikki se nyt hakusessa
  11. M

    Polttoainepumpun rele

    On lähes uusi akku Sammuu räpsäyttää mittariston valoja käynnistyy hetken päästä
  12. M

    Polttoainepumpun rele

    mittariston varoitusvalot häviää ei käynnisty vilkut ei myöskään toimi missähän vika
  13. M

    sulake/relerasia

    Kertokaapa mikä rele mitsu lancer cb 93-95 mikä rele on se joka vaikuttaa käynnistykseen tuo virran virtalukolle ja mittaristoon varoitus valot
  14. M

    Polttoainepumpun rele

    No saako tuon jalko tilassa olevan ecun esim merkkihuolto tai vaikka motonet
  15. M

    Polttoainepumpun rele

    joo laserline hälyytin iskenyt ajoneston päälle eikä lähde pois onkohan tuo millainen purkaa
Takaisin
Ylös Bottom