Jäsenen mjt uusimmat tuotokset

  1. M

    Galant GTI polttoainepumppu ongelma

    Mitsubishi Galant GTI -1989. Poltoainepumppu ongelma, ei toimi. Löytyykö keneltäkään tähän pumppua tai vinkkiä miten voidaan asentaa toinen pumppu. Alkuperäinen tankissa, on jo pois otettu. Ystävälliset yhteydenotot joko puhelimella 0400794466 tai sähköisesti, matti.j.tarvainen@gmail.com...
  2. M

    VR 4 mäntä hakusessa.

    Vs: VR 4 mäntä hakusessa. Hei! kiitos viestistä ja soitosta. Mäntähän löytyikin jopa kotipitäjästä. Kiertokangissa kirjain ero. Kuka tietää mirä eroa ero on Galantin kiertokangissa, jos viimeinen kirjain on L tai G. Itse en huomannut paljoa eroa. Painossa muutama gramma ja pieni ero ulkonäössä...
  3. M

    VR 4 mäntä hakusessa.

    Vs: VR 4 mäntä hakusessa. Missään nimessä viittaus ei koske sinua. Sain oletuksen ja siten virheellisen tiedon aivan muualta. Jos sinulla kuitenkin saannilla sopiva mäntäsarja kiertokankineen niin asia kyllä kiinnostaa. Soittele 0400 794466.
  4. M

    VR 4 mäntä hakusessa.

    Vs: VR 4 mäntä hakusessa. :) Mistäs tällaisen Maurichian löytää? :)
  5. M

    VR 4 mäntä hakusessa.

    Vs: VR 4 mäntä hakusessa. Valitettavasti olen aivan noviisi Mitsu asioissa. Joku vaan kertoi että EVO 3:n ja VR4 4 sylinterisen koneen männät sopivat keskenään. Täytyykin mitata männä tappi. Tappi on 21 mm. Kuka tietää mitä eroa on männillä jossa merkintä 63D Tr ja 63D T. Molemmat lienevät...
  6. M

    VR 4 mäntä hakusessa.

    Hei! Minulle kulkeutui 1989 vuotinen Galant VR 4, josta yksi mäntä hajalla, välit poikki. Löytyykö keneltäkään käytettyä mäntää jossa männän päällä teksti " 63 D sekä tekstin vieressä velä iso T. Mitsu miesten kertoman mukaan alkuperäinen VR 4 mäntä. Yhteyttä saa sähköpostilla "...
Takaisin
Ylös Bottom