Jäsenen musi uusimmat tuotokset

  1. M

    Evo 5 pätkii

    Vs: Evo 5 pätkii Täytyy katsoa koodit. Oikeastaan ensimmäinen vika tämän auton kanssa niin vähän hakusessa nämä perusteet. Onks jollain heittää suoraan jotain linkkiä missä opastetaan toi lukeminen, englanniksikin käy. Alan kyllä itse googlettamaan sitä nyt, mutta saa heittää suorankin linkin...
  2. M

    Evo 5 pätkii

    Olin tuossa muutama päivä sitten jääradalla ajamassa. Pari kierrosta kerkesin lämmitellä ja auto pelasi moitteetta, tulin sitten radalta pois ja jätin auton tyhjäkäynnille viilenemään. Auto pyöri sitten siinä tyhjäkäyntiä varmaan 20 minuuttia. Kun läksin takaisin radalle niin auto toimi hyvin...
  3. M

    Evo 5 termostaatti

    Vs: Evo 5 termostaatti Osaako joku sanoa mitä eroa on viitosen ja kuutosen termareilla? tai siis että mistä ne tunnistaa?
  4. M

    Videoita

    Vs: Videoita DS3 wrc ja fiesta wrc ei oo mitään kun kunnon pyssyllä tullaan isosti ;) http://www.youtube.com/watch?v=E_l78_Mh_5U
  5. M

    AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5

    Vs: AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5 Tämäkin tuli kuntoon. Ostin 70tkm ajetun ayc-perän ja asennutin siihen vanhan quaifen lukon printsportilla jyväskylässä. Öljyksi tuli molempiin tiloihin mitsun suosittelemaa perä-öljyä..Ayc-erikois nestettä ei siis käytetty. Quaifelle pitää antaa pitkä...
  6. M

    Evo V ja sulakkeet

    Montakos sulakeboksia näissä on ja missähän ne sijaitsee? Konehuoneessa ilmanputsarin vieressä olevan jo löysin, mutta en kehdannut tuolla pimeessä ja kylmässä alkaa sen enempää purkamaan paneeleja että löytyisi lisää. Oli nimittäin takavalot ja kojetalun kaikki taustavalot mennyt pimeeksi...
  7. M

    AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5

    Vs: AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5 Oli tullut vastaus: Dear Sir, Thank you for your enquiry. Unfortunately we do not supply fitting instructions. Fitment is as per manufacturers OEM recommendations. As the Quaife ATB is of the geared design it requires no specific lubrication...
  8. M

    AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5

    Vs: AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5 Laitoin quaifelle mailia ja kysyin ohjeita. Tuolla quaifen sivulla mainintaan että ajetaan normaalilla peräöljyllä. Kysytään nyt tässä samalla että miten lähtee gsr:ssä vetarin sisäpää irti takaperästä?
  9. M

    AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5

    Vs: AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5 Eihän tuollainen mikään hyvä ole, mutta välttää tälläiseen alitehoiseen kaupassa käynti vessaan ;)
  10. M

    AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5

    Vs: AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5 Ei se kyllä mene mitenkään samoihin hintoihin jos oikein oon käsittänyt, ei edes lähelle :-\ Mulla oli tuollainen ayc+quaife setti paikallaan mutta se räjähti silpuksi ja kuoret halkesi. Lukko kuitenkin pitäisi olla ehjä joten nyt vaan pitäisi tehdä...
  11. M

    AYC-perään Quaifen torsen lukko? evo 5

    Elikkäs mitenkäs tuollainen kuuluisi hoitaa oikeaoppisesti. Autossa ei ole paikallaan mitään ayc juttuja(Pumppuja yms), eli tavoitteena hoitaa niin että perästä tulpataan lähdöt. Perässä on ilmeisesti kuitenkin kaksi öljytilaa, ja toiseen pitää laittaa ayc-öljyt vaikka sitä tuolta perästä...
  12. M

    lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4

    Vs: lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4 Tuli lohkovastus laitettua vitoseen paikalleen. Ei ollut vaikea tuo propun poisto, vaikeampi oli saada lyötyä kunnolla vastus paikalleen. Ei tuo nyt kauheasti vaikeampi ole laittaa kun letkumalli, nesteet joutuu kuitenkin ottamaan pois niin syylärin...
  13. M

    Erikoisliukueste renkaat

    Vs: Erikoisliukueste renkaat Nyt tulee mutua, mutta muistelisin lukeneeni vauhdin maailmasta että noi tehdään ruotsissa, ja että eivät juurikaan kulu kilpakäytössä.
  14. M

    EVO5 Käynti

    Vs: EVO5 Käynti Mua kiinnostaa kanssa vakio bypass, vois tuon baileyn dumpin ottaa pois käytöstä.
  15. M

    lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4

    Vs: lohkolämmitin ja sisätilan pistoke evo 4 Sorry, unohtu mainita että viitoseen olen lämmitintä asentamassa. Tosiaan syyläri vuotaa niin vaihdan sen samalla. Kiitos hyvistä vinkeistä!
Takaisin
Ylös Bottom