Jäsenen Ofelia uusimmat tuotokset

  1. O

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tumman harmaa Legnum farkku tänään bongattu taas Länsi-Vantaalla. Loput muutkin, joita täällä kyselty mm. punainen kymppi Evo ja grafiitin harmaa, tosin aikaisemmin. Jos palstalaisia, niin moikataan ajellessa :) Voi olla, etten itse kauaa enää Mitsulla ajele... :(
  2. O

    Minkä kokoisen kinkun paistat?

    Vs: Minkä kokoisen kinkun paistat? Meillä tuollainen 5,4 kg luuton kaveri ja paistui 100 asteessa 78 c tavoitteeseen 13 tunnissa. Hidas uuni tai kinkku... Eii ollut eka kinkku tossa uunissa, niin veikkaan, että tää oli vaan vähän hitaasti lämpiävä tapaus :D Hyvää se on kuitenkin. Ihmisiä...
  3. O

    Ralliartin käynnistysongelma

    Vs: Ralliartin käynnistysongelma Updeittiä, jos jokakuta kiinnostaa ;- Lambda vaihdettu toissa perjantaina. Sen jälkeen ollut kilttiä autoa. Eli ei ollut startti-, eikä muitakaan ongelmia. Ei edes niitä jälkikäyntiongelmia. Koputan puuta kuitenkin.... Lambdanvaihtoon päädyttiin moottorin...
  4. O

    Evojen pesupaikat

    Vs: Evojen pesupaikat Tähän pitää sanoa varoituksen sana, että kun tilaatte huollosta käsinpesun, niin se ei välttis ole sitä. Sain kivat maalipintavauriot ekasta pesusta mustaan autoon. Pikkusen v*tti, mutta minkäs teet. Harjattomassa lähtee puhtaaksi, jos ei ole tuskaisen likainen. Ihan normi...
  5. O

    Ralliartin käynnistysongelma

    Vs: Ralliartin käynnistysongelma Kyllä mulla jumittaa ja suhahtelee, vaikka olen hoitanut kortin ensin. Joskus tullut jopa väännön kanssa hätä ehtiikö 180 sec menee ennen kuin saa korkin auki. En mä jaksa uskoa, että tästä ongelmaa löytyisi, vaikkakin voi liittyä aiheeseen. Toi jälkikäyntiasia...
  6. O

    Ralliartin käynnistysongelma

    Vs: Ralliartin käynnistysongelma Ja tulipa mieleen, että onhan meillä jälkikäyntiä aika reippaasti. Kun käännän virrat pois, niin käy vielä monta sekkaa sen jälkeen joskus. Tämäkään ei tapahdu aina, eikä liity yksi yhteen noihin muihin ongelmiin.
  7. O

    Ralliartin käynnistysongelma

    Vs: Ralliartin käynnistysongelma Kiitos vastauksista so far. Tankki tosiaan pössähtää kunnolla, kun menen tankkaamaan. Välillä on niin tiukassa, varsinkin jos tankki on tosi tyhjä, niin en meinaa omilla pikkukätösillä saada edes auki koko korkkia. Auto toimii kyllä normaalisti, kunhan sen saa...
  8. O

    Ralliartin käynnistysongelma

    Vs: Ralliartin käynnistysongelma Siinäpä se ongelma onkin, kun ei näytä mitään vikakoodia... väittävät, ettei mitään vikaa ole. Jopa kuvittelin, että mulla on päässä vikaa, mutta ongelman on muutkin kokeneet. Voisikohan vikakoodi kuittautua, kun kone saadaan viimein käyntiin? Todella...
  9. O

    Ralliartin käynnistysongelma

    Vs: Ralliartin käynnistysongelma Tuossa on niin kökkö näyttö, ettei muuta kuin huutaa keltasella isolla kuvalla vain ton "Check engine" ja mutterinvääntimen kuvaa. Ei anna vikakoodeja näyttöön silloin, vaikka yrittää hakea infosta. Saisko jollain muulla vikakoodin esiin?
  10. O

    Ralliartin käynnistysongelma

    Hei Mitsuihmiset, kaipaillaan apuja. Eli nyt juuri vuoden vanha Ralliart on temppuillut jo tammikuusta alkaen... Ensin ongelma ilmeni ihan normiajossa, kun moottorivalo syttyi ja alkoi pätkiä. Kävi huollossa ja tulos: lambda-kytkintä säädetty. Seuraavaksi ongelma ilmeni helmikuussa yksi...
  11. O

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Pakko vastailla, että omalla Ralliartilla ajamisesta... Tänäänkin röhnöisillä teillä mentiin niin kiltisti. Pikkuisista luisuista (ja isommistakin, kun on pakko välillä leikkiä) oikenee niin hienosti, ettei tarvi paljoo tehdä liikkeitä. On se niin ihana <3...
  12. O

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Sorry OT... Onko Limulla GS varustelun sedan? Meillä ainakin vakiokaiuttimet ihan ok, siksi kyselen. Varmaan tulee bongattua jossain vaiheessa teidät, kun liikutaan samoilla seuduilla. Meillä siis musta sedan Ralliart isolla spoilerilla.
  13. O

    Lancer Ralliart

    Vs: Lancer Ralliart No niin. Meidän musta sedan GS on vihdoin kotona! Täytyy sanoa, että on kyllä loistava ajotuntuma vs Honda Accord. Ja onhan tää HIENO :) Meidät bongailee PK-seudulla, ainakin kehä ykkösen ruuhkissa ja Porin suunnalla silloin tällöin.
  14. O

    Lancer Ralliart

    Vs: Lancer Ralliart Minkälainen ralli-art hessu-k:lle tuli? Mä odottelen omaani, on jo laivassa. Mietin tässä onko Suomessa montakin GS-sedania? Mun oma tulee keskikokoisella spoilerilla (isompaa ei saanut tohon). Ei siis yhtä iso lintulauta kuin Evossa. Muuten lisävarusteina melkein kaikki...
  15. O

    Lancer Ralliart

    Vs: Lancer Ralliart ^ Mulle käy miitti syksyllä, kun oma GS tulee kotiin :) Tuleeko sullekin sedan?
Takaisin
Ylös Bottom