Jäsenen -P- uusimmat tuotokset

  1. P

    Eikö joustovarat riitä?

    Vs: Eikö joustovarat riitä? Taitaapi tuo Nivakin ola risukeula... Ja niillä "mettämiehillä", joita vituttaa, on Jojotat. Offia Pajerolla ja Nivalla ajaneena voin kyllä sanoa, ettei oo kovin montaa kulkinetta, joka Nivan etenemisessä päihittää :) Mut kyllä Pajerollakin pääsee aika pahasta...
  2. P

    Täryjyrä 3.0 automaagi Pallero

    Mimmonen homma tuo on vaihtaa? Ei nimittäin nappais pihalla tehä paljoa hommia :o -P-
  3. P

    Täryjyrä 3.0 automaagi Pallero

    Mitä kannattaa ekana tutkia/vaihtaa? 80kmh:n jälkeen alkaa riivattu jyrinä ja pienenee satasen jälkeen. Viimeisin vinkki oli, että takakardaanin kannatinlaakerit on huonot. Onko siinä ees semmosia ??? Kyseessä on 3.0 automaagi. Toivottavasti ei oo laatikko pskna Ja samaan syyssyyn kysäisen...
  4. P

    Pajeron 2.5 turbotekniikkaa ?

    Se taitaa tarvita vaan soppaa lisää. Tuolta pumpun säätöneuvoja. http://www.netikka.net/vepiku/ Mullakaan ei nostanu tuon ylemmäs paineita, vaikka tukin hukkaportin säätöletkun kokonaan. Syöttöä lisäämällä alkoi paineet nousta. -P-
  5. P

    Napalukon purkaminen

    Kytket vaan molemmat navat kiinni pysyvästi. Ompahan sitten aina päälle laitettavissa, vaikka ollaankin jo kiinni. Mitään vahinkoa se ei aiheuta. Offipalstan puolella asia on neuvottu tarkemmin kuvineen kaikkineen. -P-
  6. P

    Pajero 2.5 TDIC kulutus?

    Käyttis antaa 92l tankin tilavuudeksi kaikille malleille. Mulla kulkine on -90 TD IC. Selailen vielä Haynesia, josko sieltä eriävää tietoa löytyis. -P-
  7. P

    Kadonnut neliveto

    Auto-lukoissa saattaa kulua siitä lukituksen kytkevästä rinkulasta semmonen nippa pois... Offipalstalla on digikuvia aiheesta. -P-
  8. P

    Pajeron pakoputken vaihto

    Ei kai se vääntötanko vaikuta pyöränkulmiin, kulmat säädetään ylätukivarteen tulevilla jollain säätölimuilla tms kappaleilla. Jousituksen korkeuteen se tietty vaikuttaa. -P-
  9. P

    Syötön lisäys 2.5TD IC

    Aittelin ite maksimeiksi tuommoset 1.2 luokkaa olevat ahdot ja sen mukaan sitten säädöt kutakuinkin savuttomiksi, kun pitäs muitten seassa ajella. Ja menee perhana venekkin perässä nokiseksi, jos oikein savuttaa... -P-
  10. P

    Syötön lisäys 2.5TD IC

    Joo, sittenpä pitäs olla aika yksinkertaista tuo säätäminen, sitten kun vielä sais suunnilleen tasapainoon kaikki nuo säädöt, niin vois olla tyytyväinen. "Kokeile ja ylläty" tapa voi olla kallis, jos käy huono säkä. Piru, en oo vieläkään toipunu aiemmista turbohöpinöistäni, hävettää varmaan...
  11. P

    pajeron turbo

    Tais näköjään mennä iso ja pieni turbo sekaisin, ei pitäs keskittyä moneen asiaan kerrallaan. Eiku perhana, mitä hvettiä minä oo runoillu, kunnon fiktiota näköjään :-[ Pitäs varmaan unohtaa yöpohtimiset ja nukkua välillä, vois tehä hyvää :seina -P-
  12. P

    Syötön lisäys 2.5TD IC

    http://dodgeram.org/tech/dsl/more_power/Power_ve.htm sivuilta löytyvän ohjeen ja kuvan mukaisesti "smoke adjustment screw" ja "power adjustment screw" puuttuvat. "AFC diafragm"-kantta en aukaissut, mutta sieltä uskoisin virtaussäätöjen löytyvän. Homma on hanskassa, mutta hanskat katosi johki...
  13. P

    pajeron turbo

    Sarkasmi on pirun vaikeeta, joskus siinä onnistuu, joskus ei. -P-
  14. P

    Syötön lisäys 2.5TD IC

    Puuttuu vaan pari säätöä... En purkanu tuota suuremmin pois, kurkkasin vaan. Pitää tutkia tarkemmin, kun pääsee johonkin lämpimään talliin. Joutuu purkaan kuulerin pois, ei viitti pakasessa ruveta värkkäämään. -P-
  15. P

    pajeron turbo

    Isompi turbo antaa pienillä kiekoilla paremmin painetta. Pienempi kerää lisää kiekkoja herkemmin ja toimii paremmin ylärekisterissä. Voihan se olla, että kovemmilla kiekoilla ajaessa tulee painetta ja löpöä, eli siis lämpöäkin enemmän ja sen pitäsi tasaantua, eli siis kannessa on...
Takaisin
Ylös Bottom