Jäsenen pehe uusimmat tuotokset

  1. P

    Ilmastointi vuotaa

    Oon ostamassa 2001 Pajeroa ja myyjän mukaan vuotaa tuossa kuvassa merkatusta kohdasta. Mitä on nuo kaksi putkea oikealla missä näyttäis olevan pieniä reikiä.
  2. P

    Outlander mk1 koiraverkko

    Ostin tuommosen kuvan mukaisen koiraverkon minkä pitäisi sopia 2005 outlanderiin vaan tuntuu olevan kovin hankala saada mahtumaan. Onko kellään kuvaa, ohjetta tms. mistä vois olla apua asennukseen.
  3. P

    Outlander I:n ilmastoinnin hihnapyörä

    Vs: Outlander I:n ilmastoinnin hihnapyörä Kompura kyllä pyörii. Vapaalaakerikin ehjä. Sillon kun tuo meni rikki niin alko ilmastoinnista työntää kylmää kun kytkimen napa jumittui kiinni hihnapyörään. Eli kompura on kunnossa
  4. P

    Outlander I:n ilmastoinnin hihnapyörä

    Onko kukaan törmäänyt vastaavaan. Ilmastointi lakkas toimimasta ja syykin selvisi. Magneettikytkin rikki. Ajattelin että ajellaan nyt talvi ja keväämmällä kuntoon kun ilma viileetä muutenkin. Nyt sitten kävi niin että koko hihnapyörä hajos. Kuvassa näkyy vähän huonosti mutta hihnapyörä on...
  5. P

    Orkkis 17" aluvanteet 1. gen outlanderista

    Vs: Orkkis 17" aluvanteet 1. gen outlanderista ei ihan lähiaikoina, mutta olen yhteydessä kun olen Ouluunpäin kulussa
  6. P

    Borbet 16" 5x114,3 + Hyvät kesärenkaat

    Vs: Borbet 16" 5x114,3 + Hyvät kesärenkaat vieläkö nämä on kaupan
  7. P

    Orkkis 17" aluvanteet 1. gen outlanderista

    17"x6.5" aluvanteet huonoilla 225x55/17 kumeilla. jako 5x114.3, ET 40. Hinta 100€. Vaihdossa kelpaa vastaavat 16" vanteet. Rovaniemellä
  8. P

    Vaihdetaan 17" vanteet 16":iin

    Mulla on siis 17" Outlander 1:n orkkis al vanteet joissa päällä huonot 225/50-17 kesärenkaat. Jos haluat luopua omista 16" vanteista vaihdossa näihin niin viestiä tulemaan. Pelkät vanteet riittää kun nuo minun kumit on jo aikalailla loppuun ajetut. Vaihtoa ehdottelin siksi että haluan...
  9. P

    Outlander -11 laatikko kolahtaa vaihtaessa

    Vs: Outlander -11 laatikko kolahtaa vaihtaessa Mitkä öljyt laitoitte?
  10. P

    Outlander 1:n maavaran korotus

    Onko kellään kokemusta maavaran korotuksesta 1 sukupolven outlanderiin. Pitäis saada lisää maavaraa kun tulee ajeltua metsästyshommissa maastossa. Kuvia, linkkejä.....
  11. P

    Outlander 2.4 automaatin öljy

    Ostin kakkosautoksi 2005 mallisen Outlanderin 2.4 moottorilla ja automaattilaatikolla. Nyt ois varmasti ajankohtaista vaihtaa laatikkoon öljyt kun ei ole tietoa milloin viimeksi vaihdettu. Kysymys kuuluu oletteko laittaneet laatikkoon muuta öljyä kuin Mitsun oma Dia Queen ATF SP3:sta? Mitsun...
Takaisin
Ylös Bottom