Jäsenen Sassy uusimmat tuotokset

  1. Sassy

    Hasselhoff jaksaa vieläkii

    Vs: Hasselhoff jaksaa vieläkii :nykii Just just.... Mulla on kyllä mennyt taas ihan ohi, kuulin että tuo näyttelee myös anaconda III leffassa :o Mä en edes tiennyt että on olemassa enemmänkin anaconda leffoja kuin se yksi ::)
  2. Sassy

    Clubi tarrat

    Vs: Clubi tarrat oliskos joskus mahdollista saada samanlaista tarraa kuin tuo mitsufoorumin logo? ;) Se on aikasta hieno....
  3. Sassy

    Lakko kalliin polttoaineen johdosta? Mallia eteläeuroopasta!

    Vs: Lakko kalliin polttoaineen johdosta? Mallia eteläeuroopasta! Lohjalta ei saa enään palvelutankkausta. TB:llä minäkin kävin aina, kun pojat tulivat tankkaamaan ;D Nyt jotkut f*cking ympäristö tyypit tekivät valituksen noista TB:n luvista ja siitä syystä TB:llä ei enään bensaa myydä :-\...
  4. Sassy

    Hauskaa Juhannusta 2008

    Vs: Hauskaa Juhannusta 2008 Hauskaa juhannusta teille kaikille myös minunkin osaltani! :D :-*
  5. Sassy

    Lakko kalliin polttoaineen johdosta? Mallia eteläeuroopasta!

    Vs: Lakko kalliin polttoaineen johdosta? Mallia eteläeuroopasta! OHHOH! "Kivoja" kuvia. Epäilyttää hieman, että ei ehka noin suuressa mittakaavassa onnistu suomessa. Onneksi rekkakuskit tulivat nyt vähän järkiinsä eivätkä aijo suurissa määrin hidastaa tahallaan juhannusliikennettä.. Mutta...
  6. Sassy

    Clubi tarrat

    Vs: Clubi tarrat Määää haluun tarroja! Millaisia olisi tarjolla ja millaista kokoa? Niin ja hinta voisi olla oleellinen ;D
  7. Sassy

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Uudet kesärinkulat ostin vkonloppuna ;D Nyt kelpaa ajella.. Uudet taikka "uudet" vanteet kun saisi vielä jostakin :D
  8. Sassy

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? Hieno kuva!! :D Tausta saattaa valottaa vähän, ettei ole photari ;D
  9. Sassy

    Tummennuskalvojen asentajaa

    Vs: Tummennuskalvojen asentajaa Mä tiedän lohjalta yhden kaverin joka ihan "työkseen" laittelee. Mutta lohja taitaa olla vähän liian kaukana urjalasta :-\
  10. Sassy

    Onko autollasi "kutsumanimeä"?

    Vs: Onko autollasi "kutsumanimeä"? Aika tylsät ja perinteiset nimet on noilla kulkupeleillä. Carisma on yllätys yllätys pelkkä mitsu ja toi toinen on tosi omaperäisesti nismo ;D Mies kyllä kutsuu sitä nisuksi mutta musta se kuulostaa enemmän aivastukselta ;D ;D Muoks: kaveri kutsuu nismoa...
  11. Sassy

    Kertokaas missä jo lunta...

    Vs: Kertokaas missä jo lunta... Jooo o lunta on niiin p*rkeleesti ;D Olisi mukavaa lähteä leikkimään nismon kanssa, mutta epäilen etten saa sitä edes liikutettua mihinkään laajalle alueelle noiden kesärenkaiden kanssa tuolla kelissä ;D Täytyy tyytyy siis leikkimään vaan etuvetoisella lähes...
  12. Sassy

    Olisiko mahdotonta ajatella

    Vs: Olisiko mahdotonta ajatella Juu nää on aika hauskoja. Nimimerkillä kokemusta on: menen kauppaan 100km/h kun tulen kaupasta 80km/h, siis sillon joskus kun sahannut salo-muurla väliä ::) ;D Mä kannattaisin että joka puolelle tulisi tälläiset "säädettävät" nopeus rajoitukset. Ensi talveksi...
  13. Sassy

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja No on jooo :o Itse olen katsellut Audi A6:sta itselleni. Mutta uusien Audien hinnalla näköjään saisi huomattavasti halvemmalla evo kasin :o Pitää vielä miettiä uudestaan haluanko sittenkään sitä farkkua ;D ;D (tosin en kyllä ikinä ottas lainaa 50.000 autoon, mitä...
  14. Sassy

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja :o :o :o Sitä suuremmalla syyllä ei ole suomi auto ;D Musta olisi ainakin ihan tyystin rahojen haaskausta ostaa tollasta autoa tänne missä saa 120km/h ajaa. heh heh. Mä en varmaan edes uskaltaisi ajaa tollasta. Mulla on niin raskas kaasu jalka aina ;D Mites...
  15. Sassy

    Hyvää pääsiäistä

    Vs: Hyvää pääsiäistä Ha haaaa mikä kuva!!! ;D
Takaisin
Ylös Bottom