Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tässä oma näkemykseni huoltoluukusta, rutasin reijän naapurin isoimmalla rasiaporalla minkä satuin löytämään. Helposti meni kyllä läpi. Vähän jäi pieneks mutta kyllä tuosta hyötyä on jos tonne tarvii vielä joskus kajota. Bonuksena että sai siistin mittapalan minkä sai pultilla ja pellinpalalla...
Joo näköjään se oikea järjestys on ottaa täyttö ja ylivuotoletkutputket irti ihan ekana, sit tankki alas. jännä huomio oli myös että pumpun päässä ei sit käänny edes voimalla se liitos, se pitää irrottaa auton päästä ihan ekaks vaikka näyttäs kuinka vastenmieliseltä.
Mulla ei ollu ihan niin...
Noi on aika diippejä hommiä välillä, mulla on vissii omasta lancerista palanu yks vaihe laturista ja se kyllä vetää seoksetkin ihan mettään jos laittaa vaikka takalasinlämppärin päälle. Jännite vaan laskee liikaa ja suutinten skaalaus menee pieleen ecussa.
Pudotiks vaan tankin ihan rohkeasti ennen ku aloit irrottelemaan sähköliittimiä ja polttoainelinjoja? Pakko oli itekki alottaa tää sama rojekti mut jotenki meinaa usko loppua.
Tosin uskoa vahvistaa tuo havainto kun pyörittelin pumppua väkisin ja tyhjentelin tankkia kannuun, puoli tankkia oli...
Nojoo, kyllähän se alko liikaa ärsyttää että sitä painetta oli liikaa. Ei muuta ku säädin irti ja modailemaan. 3mm pora meni just läpi tuosta paluupuolen reijästä, sen tuikkasin nelimillisellä terällä ja testaamaan. Se auttoi ainakin siihen että enää ei noussut yli 5bar polttoaineen paineet...
Noniin, Ilotalollahan oli varaosahyllyssä Aeromotiven FPR:n kopio, kävin sen tossa ennen joulua hakemassa ja aikani sitä pyörittelin konehuoneessa ja eihä se ny hyvältä vaikuttanu oikei missää vaiheessa. Ei noita AN -liittimiä vaan saanut mitenkään tuonne mahtumaan.
Itse säätimen oli vähän...
Juu, nyt se itseasiassa rauhottu se kylmänä paineen nousu jonkun verran kun ruuvasin sen tasan 3 bariin. Mutta eise enää hyvin pelaa ahdoilla, kun tuo säädin sitä painetta nosta. Käytännössähän se taitaa tarkottaa sitä kun on 3 bar polttoaineen paine ja 1 bar ahtopainetta suutinten lähtöpuolella...
Joo ja sitten kun tuossa polttoaineen paineet ei muutu vaikka mulla on se ali/ylipaine letku paikallaan. Eikös sen pitäisi tollasessa 1/1 säätimessä sen reilun 1 bar verran liikuskella kun vakuumilta pukkaa ahdoille?
Tuntuu että menee kokoajan synkempiin vesiin tän kans. Nyt noiden viimekertaisten säätösessioiden kans tilanne on se että kun kylmänä käynnistää niin polttoaineen paineet on kirkkaasti yli 5bar ja käy hiton rikkalla ennen kun kone lämpenee senverran että O2 trimmi pääsee korjaamaan järkeväksi...
Innostuin säätämään tätä, sain jonkunverran paremmaks trimmejä tyhjäkäynnillä ku muutin suutinten latensseja reilusti. Mutta ei tuosta taida hyvää kyllä saada tolla polttoaineenpaineensäätimellä. Tai sit loppuu pumppu kesken. Pitäs jostain metsästää joku säädin mikä pitäs paineet siinä 4bar...
km lukema 280743
Öljyt vaihdoin, toverin öljyjä ku ei enää pysty periaatteesta käyttää niin Shell Helix 5w-40 nyt sit tälläkertaa koneeseen. 7500km oli B tripissä että eiköhä noilla edellisillä ollu jo tarpeeks ajeltukkin. :)
Tuo paineenvaihtelu polttoainepuolella rauhottu huomattavasti ku otti...
2016 helmikuussa oon kirjottanu: "Muistutukseks itelle että se on sitten 14mm kanta siinä alapään putken mutterissa" Kiitos vaan itselleni, helpotti kun oon vaihtamassa taas polttoainesuodatinta. :D Bonusvinkki vielä että painaa vaihdekaapeleita alas ja tyrkkää sit avaimella tulipeltiä päin...