Jäsenen sv22 uusimmat tuotokset

  1. S

    1.8 4G93 koneen kiristinpyörän numero?

    Minullahan on sen verran eksoottinen viritys että tuommoinen 1.8GDI Carisman kone on istutettu V40 pellinalle (Hollannin tuonti), ja tuntuu vähän olevan ongelmaa tuon osien löytymisen kanssa, vaikka konetyyppi ja ikä on tiedossa. Volvolla samat osat on hinnaltaan vähintään kaksinkertaisia ja...
  2. S

    1.8GDI hyytyy ajossa.

    -00 1.8GDI kone tosiaan kyseessä. Eli viimeaikoina pahenemaan päin olevana ongelmana tasakaasulla hiipuminen. Ei tunnu liittyvän nopeuteen tahi kierroksiin, tuntuma on lähinnä semmoinen että auto jarruttaisi itekseen. Reippaampi kaasun polkaisu korjaa tilanteen, mutta jokuhan tuossa mättää...
  3. S

    Carisma 1.8GDI nakutus ja savutus

    Vs: Carisma 1.8GDI nakutus ja savutus Näistä koneista vaikken paljoa tiedä, niin eikö tuo 10w40 ole aivan liian kankeaa GDI koneelle? Suositus tais olla joku 0w30 tms, korjatkaa toki jos oon ihan hakoteillä..
  4. S

    GDI suuttimien tiivisteet?

    Kyseessä taasen 1.8GDI kone, ammattikoululta vihdoin koneen vaihdosta sain tuon takaisin ja kaikkee ikävää pikkuvikaa on alkanut ilmestyä. Osa on tosin ihan huolimattomasta työstä johtuvaa (joutunee hieman neuvotella amiksen kanssa :seina ). Alkoi yhtäkkiä kovin vahva bensan lemu tunkea...
  5. S

    1.8 GDI konevaihto ja remppa

    Vs: 1.8 GDI konevaihto ja remppa Paikalliseen mitsu liikkeeseen soittelin, ja täytynee vielä hieman miettiä mistä osia kattelee, pelkkä hihna 107€ :o Vesipumppu yli 200€ ja rullat lähes 100€ kappaleelta. Kun taas motonetissä hihna 35, kiristin 30, ohjuri 20 ja vesipumppu 35€. Stefat 39 ja 17...
  6. S

    1.8 GDI konevaihto ja remppa

    Vs: 1.8 GDI konevaihto ja remppa Uus kone tosiaan jo pihassa, siitä pitäis lähteä rakentamaan. Aikoinaan kun tuon ostin, nakutusta koetettiin hoitaa forte-käsittelyllä -> ei juuri apua. Silloin noin 90tkm sitten kun venttiilinnostimet uusittiin niin totesivat että kone joskus ennenkin avattu ja...
  7. S

    1.8 GDI konevaihto ja remppa

    Täältä taitaa paras tieto tähän liittyen löytyä. Eli alla on V40 tuolla GDI koneella, ajettu reilut 280tkm joista itse noin 150tkm. Ongelmana oli alusta lähtien se kummallinen nakutus (väittivät ominaisuudeksi), yläkerta uusittu n.90tkm sitten => ei ollut vaikutusta nakutukseen. Oire tässä ajan...
Takaisin
Ylös Bottom