Jäsenen T-Bone78 uusimmat tuotokset

  1. T

    Lancer Ralliart

    Vs: Lancer Ralliart Oli todella apua, mutta aika kalliilta kuulostaa mun lompakolle tuo 1500€. Oliko kyseessä pelkästään säätökustannus, vai kuuluko pakoputki muutos samaan hintaan? Onkohan kellään kokemusta AMW: stä kun kyseessä on Ralliart? Toi tehoilmoitus on ilmeisesti SAE tehoa, eli...
  2. T

    Ralliartin käynnistysongelma

    Vs: Ralliartin käynnistysongelma Heips. Mulla sama homma jos käynnistää liian nopeesti, eli ei starttaa. "Hehkuttamisen" tarvii ainaki toi mun RA 2010 versio. Vie Hertsikan Delta Centeriin ja sano että SELVITTÄKÄÄ !!! Onhan toi nyt selkee takuun alainen vika...
  3. T

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? 12.500km reilu 500km tulee viikottain lisää...
  4. T

    Lancer Ralliart

    Vs: Lancer Ralliart Perskele. Aivan samoja ongelmia oli myös mun autossa kovien pakkasten aikaan...Hyvä vinkki tää rele homma, mulla ainakin vihreet näytti olevan paikallaan...
  5. T

    Ralliart 2010 madallus???

    APUUVA!! Onko kellään kokemusta Lancer Ralliartin 2010 madaltamisesta? Mitkä jouset menis? Ajattelin lähinnä siis pelkkiä jousia. EVO X:n madallusjouset ei mene, se on jo kokeiltu ;) Kyseessä siis sedan versio... Kiitos jo etukäteisesti.
  6. T

    Lancer Ralliart

    Vs: Lancer Ralliart Täälläkin eka Mitsu, RA sedan alla MPS 3:sen jälkeen. Aika hurjalta vaikuttaa tuo vaihdelaatikon toiminta, sportti asennon ja normaalin osalta. Mutta sehän on todettu täällä jo aikaisemmin. Ajotietokonekin on mielestäni aika outo, tosin mulla ei oo kokemuksia kuin Mazdan...
Takaisin
Ylös Bottom