Jäsenen Tupu uusimmat tuotokset

  1. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Ja tulee näkymään Hyvinkäällä useamminkin :) Jerkun kanssa saatiin uusi perheenjäsen muutama päivä sitten kotiin :-*
  2. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Ei ollut Jerkku vaan minä! ;D vähä lainasin autoa :P
  3. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minä! Vähä viiveellä huomasin moikkauksen ku jäin eka kattoo et miksi siellä on käsi vasten ikkunaa ;D Ja on ihan vaan galant alla :driver
  4. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? juikkipuikki Hyvinkään apsilla tovi sitten? ;D
  5. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minä, kävin vierailevana tähtenä katselemassa maisemia Kuopiossa ja Jyväskylässä eilen :driver
  6. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Taisin olla minä! Kattelinkin että oon tuon auton ennenkin nähny, foorumin kuvatopikissa ;D
  7. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Siinähän mä teiän takana jonotin, en kehdannu alkaa koputtelee olkapäälle ;D
  8. T

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Huoltomies paukautti yöllä auratessaan galanttia kylkeen :seina Suurin vitutus onneksi jo laantunut, pisteet huoltomiehelle kun oli jättäny lapun tuulilasiin ja vielä soitteli perään ja pyyteli anteeksi ::)
  9. T

    Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

    Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :) Piti myös heti käydä liittymässä ;D
  10. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minähän se :)
  11. T

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Tänään oli vihdoin se päivä kun otin työn alle galantin nakuttavat nostimet. Kyllä nyt kelpaa ajella kun kone kehrää kuin kissa 8) Samalla tuli vaihdeltua uudet tulpat, parit polttimot ja ilmanputsari, sekä rasvattua pyyhkijöiden vivustoa (sitä kirkumista...
  12. T

    Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

    Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu Mäki myöhästyin, piti käydä meinaan ottaa kuva samaisen pubin pihalta kun tässä vieressä asun, ja vielä olis samanlainen autokin ollu ;D
  13. T

    Polttoaineen kulutus gallup?

    Vs: Polttoaineen kulutus gallup? Sama vika, eihän tällaista autoa mihinkään köröttelyyn ole tehty :driver
  14. T

    Polttoaineen kulutus gallup?

    Vs: Polttoaineen kulutus gallup? Juu kylillä ei kannata pyöriä jos haluaa kulutuksen pysyvän siedettävissä rajoissa ;D Joskus kokeilin että tankin kun laittaa täyteen ja noin 80% ajosta kaupungissa niin 650km sillä pärjäsi, ei mikään huono kyllä minusta 8)
  15. T

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Et haluis kuule linkkiä heittää että mistä tilasit nuo tiivisteet? Huomenna oli tarkoitus mennä Delta-autosta kyselemään niitä.. Kuinka kauan toimitus kesti?
Takaisin
Ylös Bottom