Jäsenen Valto. uusimmat tuotokset

  1. V

    Pajero gen4 hankinta

    On tuo aivan asiallinen. Ehkä suosisin enemmän ihan perinteistä valorautaa, kuin tuota kyseistä telinettä, kattotelinekkään ei näytä aivan tehdastekoisen veroiselta viimeistelyltä. Mutta ajavat asian. Sisustaksi suosisin ennemmin vaaleaa nahkaa...
  2. V

    Pajero gen4 hankinta

    Joo myyntipuheet on myyntipuheita. Itse ajattelen siltä kantilta, että jos autoon on laitettu parilla tonnilla lisävaloja, korotettu kunnollisella alustasarjalla ja laitettu markkinoiden parhaasta päästä olevat renkaat alle, niin voisi olla että autoa on raskittu huoltaa myös muuten. Toki...
  3. V

    Pajero gen4 hankinta

    https://m.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/11839193?vifAdCount=24 Itse olen katsellut esimerkiksi tätä yhtenä vaihtoehtona. Noista alle 15 000€ vaihtoehdoista aaialliset tuntuu menevän kuin kuumille kiville, eli pitää olla nopea jos hyvä osuu vastaan. Nämä kalliimmat tuntuu liikkuvan aika...
  4. V

    Pajero gen4 hankinta

    No nyt on työkuviot selvinneet ja työmatka vaikuttaa siltä, että maasturille voisi näyttää vihreää valoa, koska kulutus ei näyttele tuolla matkalla. Eli ei muuta kun vaihtoehtoja kartoittamaan. Nyt sitten päästään mielenkiintoiseen kysymykseen. Jos katsotaan tarjontaa, niin näyttää nuo 200tkm...
  5. V

    Pajero gen4 hankinta

    Ei ole vielä mieleistä löytynyt eikä asialla ole varsinaisesti kiirettä. Budjettikin on vielä toistaiseksi väliltä 10-30 000€, riippuen vähän siitä miten työkuviot etenee. Pahimmassa tapauksessa joutuu jäädyttämään koko hankkeen hetkeksi jos työmatka muuttuu kovin pitkäksi. Eiköhän nuo kuviot...
  6. V

    Pajero gen4 hankinta

    Ja jos ajatellaan taloudelliselta puolelta tuota hankintaa, niin tarvittaessa valot, vinssin ja safaritelineen saa siirrettyä seuraavaan autoon. Jos pitoaika olisi 5 vuotta ja 150tkm, niin kierros jousia ja iskareita on käytännössä kuluvaa osaa ja perus huoltoa, joka voisi muutenkin olla järkevä...
  7. V

    Pajero gen4 hankinta

    No samaa olen tuskaillut. Toki jos katsoo lantikoita, niin näkyy olevan vielä yli kympillä noita 700tkm ajettuja myynnissä. Eli varmaan tuollainen 300-350tkm ajettu menisi vielä koneen puolesta pitkään melko huoletta. Mutta siitä ei pääse mihinkään, että 5 vuotta vanhempi on 5 vuotta vanhempi ja...
  8. V

    Pajero gen4 hankinta

    https://turbotec.fi/performance-service/ Eikös tuossa ole tuo uusin ohjelma. Audin ja Volvon olen turbotecillä ohjelmoinut ja molemmista poistanut egr siinä samalla ja hyvät kokemukset ainakin näistä. Muistelisin että löytyy myös nelivetopenkki ainakin parista paikkaa eteläsuomesta, joten saisi...
  9. V

    Pajero gen4 hankinta

    Kiitoksia. Eikö näistä saa egr pois normaalisti ohjelmoimalla? Samalla saisi vähän lisää puhtia ja mahdollisesti kulutusta pienemmäksi. Tuo imusarjan irroitus ja putsaus onnistuisi varmaan itseltäkin, mutta onko tuo venttiilien säätö haastava homma kotikonstein? Tuo taas toisaalta houkuttelisi...
  10. V

    Pajero gen4 hankinta

    Auttaakohan näissä lastutus mitenkään tuohon kulutukseen? Toki iso neliveto eikä konekkaan ole enää aivan starttimoottorien sarjaa, joten ottaahan se omansa. Joskus oli tuollainen -99 A4 quattro Audi ja tahtoi sekin imaista sen 10l tuolla 2,5l V6 tdi koneella. Tuo alustan ruostuminen on vähän...
  11. V

    Pajero gen4 hankinta

    Tervehdys vaan kaikille. Eli harkinnassa olisi tuollaisen gen 4 pajeron hankinta. Tuo nokkaketjun yläohjain näissä pitää ilmeisesti tarkistella säännöllisesti. Onko näissä tämän ikäisissä (07 eteen päin) muuta tyypillistä vikaa? Vieläkö näissä on ollut syöttöpumpun vikoja? Onko paha ruostumaan...
Takaisin
Ylös Bottom