Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Elikkä nyt olis myyjän markkinat kun omasta vm.96 legusta rupes pumppu oikkuileen ja todennäkösenä syynä tähän vanhat öljyt ja tietämättäni pumpun vuoden toimimattomuus viallisen abs-anturin takia. Mutta nyt kun talvi tulee niin tarvis saada nelikko tulille joten jos vaan toimivaa pumppua on...
Vs: l200 vm91 kone pätkii kierroksilla
juu täytyy viä tarkistaa nekin siinä samalla :) kun suuttimet otin sitten auki kun ei auttanut pumpun säätö niin selvisi että kolme suutinta kusi. että ei ole ihmekkään jos ei oikeen käynyt :D ei muuta kuin uusia kärkiä vaihtaan
Vs: l200 vm91 kone pätkii kierroksilla
täytyy kokeilla vaihtaa suuttimet ja varmuuden vuoksi tarkistaa kaikki letkut suodattimelta ja pumpulta ettei vain höri ilmaa. mutta kiitoksia näistä tiedoista auttoi paljon :)
Vs: l200 vm91 kone pätkii kierroksilla
suutin putkista en ole ainakaan huomannut vuotoo ja kireeseen on väännetty että kyllä kiinni on ja kaveri ajoitti pumpun ja on tehnyt niitä ajoituksia kyllä aikaisemminkin että pitäisi olla oikein. painekarasta en tiedä onko sitä joku räplännyt kun pumppu...
Vs: l200 vm91 kone pätkii kierroksilla
juu kyseessä on siis jälkeenpäin turbotettu ajokki eihän siinä pumpun vaihdos muuten järkee olisi :D ja letku pumpulle tulee suoraan imusarjasta ja kunnossa on koska ei ole kuin vasta viikon vanha kun auto on viellä vähän rakentelu vaiheessa ;D
mistäköhän mahtaa johtua kun juuri vaihdettu ällään tdic pajeron syöttöpumppu ruuan saannin parantamiseksi ja tyhjäkäynti on täysin moitteeton siinä oikeen kuulo lepää kun sitä kuuntelee :D mutta kun kierrokset nousee n.2500 ja siitä ylöspäin kone aloittaa kamalan pätkimisen ja putken täydeltä...
olisikohan kenelläkään mitään tietoa mitä hintaluokkaa maksaa normaalit jousipakat kyseiseen autoon? kun korotettuja en viitsi laittaa koska minusta auto on kauneimmillaan kun se ei ole liian korkea :peukku ja alle olisi tarkoitus tulla 33x12.5 renkaat niin sekin nostaa kyllä ihan tarpeeksi ;)
Vs: turbon pakopuolen öljyyntyminen
letku otettiin irti ja komiasti valu sieltä öljy pulloon mutta silti kusi pakopuolelta. otin turbon irti niin pakosarja oli ihan kuiva. eli ei muuta kun turbo pöydälle ja osiin ja katsoon missä vika
Vs: turbon pakopuolen öljyyntyminen
turbo on käytetty. ostin sen romuttamolta mutta laakereiden suhteen oli parhain vaihtoehto. ei oikeen yhtään välystä. mutta pitääkin kokeilla ottaa se öljyn paluuletku irti jos olisi siinä se vika
Vs: turbon pakopuolen öljyyntyminen
kyllä menee ainakin kaksin kertainen putki. mutta löin sen haara liittimellä toiseen putkeen mikä meni öljypohjaan kun arvelin sen olevan öljyn yläpuolella
mistäköhän mahtaa johtua kun asensin l200:seen turbon ja tottakai piti heti kokeilla kuinka se toimii ilman pakoputkea mutta yllätykseksi huomasin että kun auton laittoi käymään konehuoneeseen suihkusi öljyä tarkistin turbon öljyletkut mutta ei johtunut niistä uuden kerran käymään ja tutkimaan...