Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Pajero 3,2 did vm.2000 polttoainesäiliön irroitus
Tommonen tuli kirjoteltua joskus kun samaisen jumpan tein: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=50324.msg414333#msg414333
Vs: -02 pajeron neliveto ei kytkeydy
Siihen pitäs syttyä ne etupyörien valot palamaan hetkeksi käynnistyksen yhteydessä. Siitä voipi päätellä polttimon toiminnan. Lisäksi sen eturenkaiden valon pitäisi vilkkua nelivedon kytkeytymisen aikana. Neliveto ei juuri normaalisti kuulu / tunnu, mutta...
Vs: 3,2 DiD ilmamäärämittari
Eikös noissa uudemmissa commonrail koneissa ole tuo ilmamäärämittari. Commonrail koneet tais tulla vuoden 2005 tienoolla ellen väärin muista.
Vs: Pajero 3,2 DiD -01 käy karkeasti lämpimänä
Se on kiinni 2 pannalla joissa 2 pulttia/panta. Lisäksi päistään kiinni pulteilla. Irroittamista ja kiinnittämistä varten on autoa hyvä saada ylös hieman että saa työtilaa. Myös vaihteiston poikkipalkkia pitää löysätä että etupää sopii tulemaan...
Vs: Pajero 3,2 DiD -01 käy karkeasti lämpimänä
Kannattaapi tyhjentää tankki kerran sitä kertyy tuota tahtia. Samalla selviää onko tankkissa muuta roskaa. Polttoainesuodatin myös kannattaa vaihdella säännöllisesti. Itse olen aina syksyllä vaihtanut suodattimen. Jäänesto ei enää tuossa...
Vs: Työvalot kolmoskoppaseen Pajeroon
Maadotus koriin siinä tavaratilan oikeanpuoleisen kotelon takana. Sähköt uitettu verhoilujen alla oikeaa laitaa pitkin eteen jossa 3 asentoinen kytkin. (pois-kytkeytyy pakki päällä-> aina päällä)
Vs: Työvalot kolmoskoppaseen Pajeroon
Näin ne on mulla: https://lh3.googleusercontent.com/-OvgG6O5WsOE/UF60_bfMwdI/AAAAAAAAAE8/YI1uTpAUbkI/w1272-h954-no/20120731_124722.jpg
Kiinnityspaikkana hyödynsin tuon takaspoilerin kiinnityspultteja. Tein sinne väliin lattaraudasta kiinnikkeet johon nuo...
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi
Mulla on lämmitettävällä tuulilasilla tuo. Lasin vaihdolle tuli muistaakseni hintaa noin 700 euroa jokunen vuosi sitten. Ja lämpölasin tosiaan tunnistaa kytkimestä siinä vaihdekepin edessä.
Vs: pajero 3.2 did -00 neliveto kytkennät kusee
Siitä saapi myös vikakkoodin irti siitä jakovaihteiston toiminnasta... Saattas auttaa siinä ongelman etsinnässä.
Muistaakseni sai vilkuttelemaan koodit ulos kun diagnostiikkatöpselistä pinni 1 maadoitetaan, Sen jälkeen vilkuttelee keskilukon...
Vs: 3 G Pajeron sähköantenni
Sen voipi vaihtaa sen antenniosan erikseen siihen koneistoon. Ei muistaakseni ollu ees pahanhintanen, ja vaihtokin onnistui ilman isompia ongelmia.
Vs: 2002 3.2 DI-D Pajero starttauttaa pitkään
kyllä tuo oma lähtee heti avainta starttiasennossa käyttämällä. Ei tarvii startilla hangata edes pakkasesta. Hehkujen toiminnat ja polttoainejärjestelmän tiiveyden ehkä ensimmäisenä tarkistasin jos pitkään starttauttaa.
Vs: gen3 pajero rakenne ja tekniikka
8-11 l/100 km tuo meikän 3,2 did tomaatilla on vieny. Maantiellä pääsee lähemmäs 8l/100km. Ja talvella mennään nelikko päällä.