Hakutulokset

  1. M

    Mistä koirakalteri 2013 Outlanderiin

    Mistä löytyisi kunnon koirakalteri uuteen outlanderiin? En tarkoita siis niitä teleskooppimalleja vaan nimenomaan tuohon autoon tehtyä helposti asennettavaa/irroitettavaa laitetta.
  2. M

    Outlander 2.0 did vm 2007 5. ja 6. huolto

    Moi, Tiedättekö mitä noi kaksi huoltoa pitää sisällään? On jäänyt tekemättä, selvisi näin jälkikäteen... Manuaalit puuttuu siksi kysyn.
  3. M

    Optimointi ja suoritusarvojen paraneminen Outlander 2.0 DID 2007

    Voisiko joku kertoa omia kokemuksia ko koneeseen tehdyistä optimoinneista ja miten on huomannut tehon lisäyksen vaikuttavan autoon ja ajamiseen. Itse olen asiaa suunnitellut ja olisi mukava kuulla muiden kokemuksia asiasta juuri ko ajoneuvolle.
  4. M

    Oulander jätti tienpäälle, tehot hävisi...

    Eilen ajelin moottoritiellä ja auto rupesi nykimään ja menetti tehoaan reippaasti. Piti tilata hinausauto ja lähettää korjaamolle. Arveluja viasta oli turbon hajoaminen? Oireet siis nykiminen ja tehon puute, lisäksi ilmastointilaite sammuili ja käynnistyi taas uudestaan. Onko vastaavia...
  5. M

    2007 Outlanderiin kuinka suuret renkaat/vanteet sopivat alle?

    Minkä kokoiset renkaat auton alla mahtuu kääntymään? Meneekö esim tällaiset 245/60 R18 105H.
  6. M

    Vääntääkö 2.0Di-D teillä kuutosvaihteella 65km/h

    Mietityttää oman auton edellisen omistajan mahdollinen moottorin optimointi. En saa henkilöä kiinni jotta voisin kysyä. Luin testejä netistä joissa mainittiin väännön olevan surkea, mutta itse en ole sitä huomannut. Ajaessa liikenneympyrään kolmosella auto lähtee ihan mukavasti ulos kierrosten...
  7. M

    Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

    Onko tukevasti paikoillaan toi alkuperäiskalteri / koiraverkko ja löytyykö korvaavaa ja hyvin paikalleen istuvaa jostain muualta?
  8. M

    Outlander 2.0 DI-D vm 2007 intense+ tavaratilan "verho"

    Onko tietoa kuuluuko ko autoon tavaratilan verhoa tai onko sitä mahdollisesti jossain myynnissä?
  9. M

    Outlander 2.0 DI-D VM 2007 Teholastu

    Onko kokemuksia teholastusta otsikossa mainittuun koneeseen, konkreettiset hyödyt ja haitat? Yhden hinnan bongasin 299,-. Mielenkiinnolla odottelen vastauksia!
Takaisin
Ylös Bottom