Hakutulokset

  1. S

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Tais jäädä takuu kysymättä tilaushuumassa. Huomenna pitäs olla Matkahuollossa. Pitää katella mitä kuitissa lukee. Kerron kun on tietoa.
  2. S

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Divi: Huoletta voit tökkiä sillä johdon pätkällä ne vikakoodit esille. Itse tein saman viikko sitten. Print sportilta tilasin uuden pumpun. Ei huvittanu asioida vieraalla kielellä. Halpaa ku saippua, 1800€ ;D
  3. S

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Tänks! Pitääpä tutkailla miten vilkkuu. Hyvinhän ne vilkkuivat! Valolotossa numerot kahdeksan ja kaksi. Kiva kiva!
  4. S

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Onko kellään Kouvolan seudulla vikakoodinlukijaa? Kaikki ACD:n ledit palaa taulussa. Ihan heti ei huvittais Timanttikauppaan autoa viedä. Evo 9 kyseessä.
  5. S

    Ongelmat EVO IX blaupunkt evolution edition soittimen kanssa

    Vs: Ongelmat EVO IX blaupunkt evolution edition soittimen kanssa Itellä sama vika soittimessa. Mulla toimii siten, että painat sitä nappulaa ja autat kädellä niin etulevy kääntyy. Kyseisestä soittimesta ei ole kyllä mitään hyvää sanottavaa.
  6. S

    Miten Evo IX mukavammaksi?

    Vs: Miten Evo IX mukavammaksi? Bilsteinit on ollu nyt alla pari päivää. Melko löysälle jätettiin vaimennuksen säädöt talveksi. Huipputolpat ehdottomasti!
  7. S

    Miten Evo IX mukavammaksi?

    Vs: Miten Evo IX mukavammaksi? Kiitos kuvista! Pitää mennä antamaan positiivisia ostosignaaleja tiskille. Kukahan noita myy Kymenlaaksossa/Etelä-Karjalassa?
  8. S

    Miten Evo IX mukavammaksi?

    Vs: Miten Evo IX mukavammaksi? Samaa settiä olen omaan autooni harkinnut. Olisiko sinulla kuvaa autostasi Bilsteineilla? Kiinnostaa lähinnä maavara. Mitään lumikolaa en halua omasta autosta. T:Simeoni
Takaisin
Ylös Bottom