Hakutulokset

  1. L

    Pakoputken teettäminen

    Vs: Pakoputken teettäminen Hah, tänne vaan jos on tekijämiehiä tarjolla....aika hiljasta on näillä markkinoilla... Christian Alatalo itte kuuluu näihin joiden autoon PITI tehdä putki, mutta koskaan ei autoa näkynyt, eikä mies mitään ilmoitellut... ::) Modethan voi tästä tehdä vaikka oman...
  2. L

    Pakoputken teettäminen

    Vs: Pakoputken teettäminen Yksin tekeminen ei ole sama asia kuin kaksin tekeminen, eli jos olet ollut "mukana" niin se tarkoittaa että teitä on ollut enemmän kuin yksi. Ja minkähän sortin bisneksestä on ollut edes kyse? Kyl mäkin ennen vastasin kaikille, kirjottelin aamu kolmelta...
  3. L

    Pakoputken teettäminen

    Vs: Pakoputken teettäminen Höhöö, samanlaista tää "tilanne" on ollu neljä vuotta, ja silti on tyytyväisiä asikkaita läjäpäin...Jopa Mitsuasiakkaitakin.... :nykii Sä et vaan ymmärrä, ja sun kaltaisten takia mua yhä vähemmän kiinnostaa tehdä mitään pakoputkia, kun on ihan sama mitä tekee niin...
  4. L

    Pakoputken teettäminen

    Vs: Pakoputken teettäminen Jaa, mihinköhän tää perustuu, kun ei tonne nyt ihan hirveesti tuu kirjoteltua? Asun 30m päässä pajasta, ja taukojahan ei saa kukaan pitää, niinkö? Ei tässä nyt olla 24h päivässä töissä, vaikka kiire onkin, ja se miten taukoni vietän ei kuulu sulle tippaakaan. Ainii...
  5. L

    Pakoputken teettäminen

    Vs: Pakoputken teettäminen jos luit ton mun ekan postauksen niin varmaan tajuat ,että mulla on päätoimena teollisuuden alihankinta, joten todellakin voin sanoa "asiakkaalle" juuri noin, koska ei tollaset pikkuhommat kiinnosta tippaakaan, eikä toisekseen ole aikaakaan. Ette te tajua millaista...
  6. L

    Pakoputken teettäminen

    Vs: Pakoputken teettäminen Toivottavasti se sun tilaama putki ei kolise, eikä roiku maassa vieden viimeisiä maavaroja. Nää on sellasia asioita mihin pystytään vaikuttamaan täällä kotimaassa, usein tollasten putkien ostajat tulee sitten vinkumaan et viittiks vähän muokkaa tätä kun kolisee ja...
  7. L

    Pakoputken teettäminen

    Vs: Pakoputken teettäminen Terve, Teen tällä hetkellä alihankintaa teollisuudelle, ja siksi pakoputkimarkkinat on siirtyneet toissijaiseksi.. Pakoputkia valmistuu kuitenkin koko ajan, mutta hitaammin, ja sen myötä jono on pitkä. Samaten kesälomaakin on yritetty viettää, siksi vastaamisetkin...
  8. L

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? Sain vihdoin kesärenkaatkin alle... ;D http://www.dnsf.org/forum/index.php?action=dlattach;topic=34471.0;attach=29561;image
  9. L

    Pajeron pakoputkesta

    Tein omaa D4D Hiaceen 3" rosteriputken yhdellä isolla simonssin rst vaimentimella ja orggis katilla, äänet eivät vakiosta kasvaneet ollenkaan, mutta alavääntö kasvoi tuntuvasti. Samaten yhteen Terranoon tein vastaavan ja voimaa tuli koko rekisteriin lisää... Pajerosta olen kuullut yhdeltä...
  10. L

    Pakosarja ideointia turbokoneeseen & ahdin vertailua

    Virtaukset riittää 2" pakosarjan putkella varmasti 1000hv luokkaan, kun 34mm(30mm sisä) riittää todistetusti 500hv tehoihin... Pikkasen on toi turbon koko nyt hakusessa, HX40 on yleishyvä voima-ahdin, sillä saa 2L koneesta helpot 500+hv, jos vaan kaikki muut asiat on kohillaan... ;)
  11. L

    -79->-83 Lancerin osia

    -  5-vaiht. laatikko -  Etu ja takajouset Autohan on Lancer mallia A172... Hyvistä hyvä hinta... Tarjoa pikaviestinä/tänne/mailiin mr_lake@jippii.fi
  12. L

    vaihdelaatikkoa 4G12 perään

    Joo, se on suunnitelmissa, kunhan saan selvitettyä et mitä kaikkea tarttee muuttaa...Enhän mä tota olis muuten ostanutkaan jollei tollasta olis ollu mielessä... ;D Onko tietoo muuten mitä kaikkea pitää vaihtaa? Ainakin etu ja takajarrut, mut mites muuten alusta?
  13. L

    vaihdelaatikkoa 4G12 perään

    Joo, kiitos vaan, ongelma on vaan siinä että loota on tampereella ja mä ite vantaalla, eli en pääse tuota mittaamaan... Toki hinta on niin edullinen että vaikka ei käviskään, niin ei paljoo harmittaisikaan... ;) Jossain vaiheessa tarttee tuonnekin pellin alle mutka lykätä pakoputkeen, kun...
  14. L

    vaihdelaatikkoa 4G12 perään

    tuotanuin, tarttis saada uus loota tuohon Lanceriin( A172), koneena toimii 1400cc ja kysymys kuuluukin että käykö -81 1600cc galantin loota tuon orggis 5-v. lootan tilalle suoraan? edit. jaa, tän olis voinu kirjottaa ton vaihdelaatikko vertailun jatkoksikin... ::)
Takaisin
Ylös Bottom