Hakutulokset

  1. A.S

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Jo eilisen rassailut: purettiin kaverin Primera loppuun. Viime Lauantaina aloteltiin, akselistoja myöten kaikki irti. Ja koppa paaliin.
  2. A.S

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Micraan vaihdoin moottoriöljyt ja suodattimen.
  3. A.S

    Talmu huomiovaloista

    Niin, eli mites tuo kytkentä nyt sitten pitäisi toteuttaa ajovaloautomatiikalla varustetuissa kotteroissa... :D oikeaoppisesti että Talmut syttyy kun kääntää parkit päälle, sammuu kun laittaa ajovalot/pitkät. Yritin kytkeä ne "väärin" syystä etten oikein ymmärtänyt kytkentäkaaviosta mitään. Eli...
  4. A.S

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Takajarrupalat vaihdoin talvilinttaan, 740:seen... :D
  5. A.S

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? 245:seen vaihdoin Mobil 1 3000:set+suodattimen...
  6. A.S

    Miten useasti käyt tällä keskustelupalstalla?

    Vs: Miten useasti käyt tällä keskustelupalstalla? Useamman kerran päivässä... 6 päivää, 23 tuntia, 18 minuuttia.
  7. A.S

    sähkölaseista

    Vs: sähkölaseista No itse nyt en keksi mitään syytä miksipä ei olisi...
  8. A.S

    mitsubishi lancer -94 1,6i käynnistys ongelma kylmänä

    Vs: mitsubishi lancer -94 1,6i käynnistys ongelma kylmänä Omassa vähän samanmoista vikaa. Joten kertokaapa. :D Tai siis kyllä mulla lähtee käyntiin, mutta melkoisesti saa sahata... ??? Tai no, mulla on kyllä -93 HB, mutta ei kai sillä mitään, kun samat koneet näis on...
  9. A.S

    Selitä nimimerkkisi?

    Vs: Selitä nimimerkkisi? Etu ja sukunimen ekat kirjaimet. Ei keksiny muutakaan... ::)
  10. A.S

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? 1.6GLXi -93 16V HB 520tkm, Historia tiedossa. Konetta ei kertaakaan avattu. 500tkm ensimmäisen omistajan itse ajamia :o Hyvin pelaa edelleen, ei kuluta öljyäkään! Sitten tolla 1.5GLi -92 12V HB joku ~310tkm, vasta... >:(
Takaisin
Ylös Bottom