Hakutulokset

  1. E

    Evo V viritys

    Vs: Evo V viritys täytyy vaihtaa uuteen...
  2. E

    Evo V viritys

    Vs: Evo V viritys autossa on jo kiinni joku turbosmartin ahtopaineensäädin konehuoneen puolella, on kokeiltu ja toimii jotenkin, mutta tuntuu olevan rimpula ja tarvii muutenkin kahdet pihdit että saa rullaa pyöritettyä...
  3. E

    Evo V viritys

    Vs: Evo V viritys joo tarkotus hommata uus pumppu tuolta mamasanilta, ku halvalla saa, kiitos kuitenkin tarjouksesta. Eli noilla tehoilla ei ala ahistaa toi vakio elbow? Vielä en oo päättäny mihin vien ohjelmoitavaksi, harinen tai st-motors, ehdotuksia/kokemuksia kumpi parempi, st-motorssilla...
  4. E

    Evo V viritys

    Olisi vitoseen tarkoitus saada n.340-350hv, tällä hetkellä autossa kiinni apexin kartiosuodatin ja 3" putkisto downpipe mukaanlukien ja tarkoitus olisi vielä laittaa walbron pumppu ja sitten viedä ohjelmoitavaksi, mutta riittääkö tämä? Vaatiiko esim. turbon vaihtamista evo 9 puhaltimeen, isompia...
  5. E

    Evo5 tärisee 5-vaihteella

    Vs: Evo5 tärisee 5-vaihteella vika ei oo vielä selvinnyt, tuossa sen verran pistin merkille että 2500 kierroksen kohalla täristää eniten, nopeus sijoittuu siihen 80km/h nurkille, muilla kierrosalueilla tärinä on huomattavasti vaisumpaa, .ja yli 100 vauhdissa häviää kokonaan...
  6. E

    evo 4etu sisä lokasuojat

    Vs: evo 4etu sisä lokasuojat japan-importsilta saa uusia, itellä makso joka nurkkaan yhteensä 290e+toimituskulut (evo 5), on halvemmat kuin timanttitiskillä...
  7. E

    evo 5 dumb valve

    Vs: evo 5 dumb valve lainataan hieman aihetta... mistähän sais ostettua HKS ssqv:hen takaisinkierrätys kitin?
  8. E

    Evo5 tärisee 5-vaihteella

    Vs: Evo5 tärisee 5-vaihteella täytyy kokeilla toi tasapainotus ja sit kattoo noi kumit ja maljat läpi...
  9. E

    Evo5 tärisee 5-vaihteella

    Tärinä tapahtuu alle 100km/h ajettaessa ja 5-vaihteella, satasen jälkeen tuntuis häviävän ja myös kun päästän kaasun pois, mistä tämä voisi johtua?? (tärinä ei ole saman tuntuista kuin liian isolla vaihteella ajettaessa...)
  10. E

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat lainaan hieman aihetta... eli tänään syttyi AYC ja ABS vikavalot (evo5), katsoin vikakoodit klemmarilla, AYC:n vikavalo näytti koodia 21 ja 26. Otin miinusnavan akusta muutamaksi minuutiksi pois ja laitoin takasin, näytti samat vikakoodit uudelleen. Täällä ne vikakoodit...
  11. E

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat täytyypi vaihtaa, ja jos ei auta ni sit vaihtuu noi loputkin öljyt...kiitos näistä vastauksista :)
  12. E

    Evo V - pakosarjan murtuma

    Vs: Evo V - pakosarjan murtuma meikäläistä kiinnostais se ahdin... :D menee vissiin vitoseen ilman mitään muutoksia??
  13. E

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat kuitissa lukee että takaperä ja AYC öljyt, ei sen tarkemmin merkattu, ilmausta ei oo merkattu...peräöljynä käytetty SAF-XJ ja AYC öljynä MM-SP-lll, en osaa sanoo et onko kaikki AYC:n öljyt vaihdettu...ainakaan ton perusteella, jos täytyy vaihdattaa uudelleen noi öljyt ja...
  14. E

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat asiasta en ole täysin varma, AYC öljyistä ja perän öljyistä oli puhetta paikan päällä, mutta ilmauksesta ei puhuttu, eikä se kuitissakaan näy...voin lisätä tähän kaikki työt mitkä lukevat liikkeen kuitissa, kunhan vain löydän sen...menee hetki
  15. E

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat lainaan hieman aihetta, en viittii tehä uutta... itellä perä pitää aika inhottavaa ääntä varsinkin kun rattia kääntelee puolelta toiselle ("aasi") ja myös taajama nopeudessa suoraan ajettaessa (rohisee), taulussa ei kuitenkaan pala mikään vikavalo, eikä vikakoodejakaan...
Takaisin
Ylös Bottom