Hakutulokset

  1. J

    Galant 2,4 GDI -99 käynnistysongelmat?

    Vs: Galant 2,4 GDI -99 käynnistysongelmat? Lainaan vähän tätä topiccia kun koskee samaa aihetta ja saman vuosimallin samalla moottorilla vehje löytyy multakin. Mun Mitsuun on nyt tullu täs 45 000km ajon jälkeen - ensimmäisen kerran viime talvena - sellanen hämärä ongelma että välillä (nykyisin...
  2. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Julkujärven frisbeegolfradalla tänään illalla 6-8 maissa viininpunanen sedan Galantti ja foorumin tarrat takalasissa, kuka harrastaa tätä eliittilajia mun lisäks?
  3. J

    Frisbeegolf

    Vs: Frisbeegolf Meikäläinen on heitelly aikalailla -13 kesästä lähtien. Se -13 kesä ja syksy meni hönäillessä ja pari kiekkoo ostin.. Nyt viime kauden jo heittelin vähä enemmän tosissani ja liityin paikalliseen seuraanki, isompi bägi tuli hommattua ja kiekkoja lisää. Nyt ollaan siinä pisteessä...
  4. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Ellivuoren kohalla 12-tiellä tuli ensin valkonen vanhempi Evo vastaan, ja perässä musta Colt.. Ketkä ajeli vastaa? Kruisailin farkku EA:lla vastaan.
  5. J

    Galant 2.4 gdi vetonivel

    Vs: Galant 2.4 gdi vetonivel Mulla vaihdettiin justiinsa omaan Mitsuun vetarit... Kaks kertaa yritettiin vääriä osia kunnes korjaamolla huomattiin että mun 2,4 GDI-koneiseen vehkeeseen menee 2.0 Turbodieselin vetarit. Että sillälailla. Onse jännä. Mul on siis -99 farkku GDI Galant. Ja on...
  6. J

    EA Galantin madallus, pohdiskelua

    Vs: EA Galantin madallus, pohdiskelua Kiitos toooodella paljon arvon foorumilaiset!!! :) Ei muuta ku shoppaan osat ja ens viikon perjantaina asenteleen.
  7. J

    EA Galantin madallus, pohdiskelua

    Vs: EA Galantin madallus, pohdiskelua Palataan taas asiaan.. Eli jossain ketjussa oli puhetta että madalletun Galantin takapään camberit säädetään prikoilla jotka tulee iskarin yläpään ja rungon väliin. Kysymykseni kuuluu: Minkälaiset prikat tuohon edellisellä sivulla alimpana keikistelevään...
  8. J

    -99 madalletun Galantin vetarien kolkutus

    Puolisen vuotta kerkes ajeleen meijä madalletulla batmobilella kunnes rupes parkkipaikoilla autoa käännellessä kolkutteleen keulasta. Lievää tärinää kiihdyttäessä ilmeni kanssa heti madalluksen jälkeen, siihen kerkesi jo tottua kunnes tää kolina tuli. Oon käsittäny että noi vetarit maksaa ihan...
  9. J

    GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan

    Vs: GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan Juujuu, on automaatti, ajetaan kaupunkia suurin osa ja en aja hipoen kaasupoljinta, liian usein juuri kiireen takia. Ja en myöskään ole ihan piripintaan koskaan tankannu, neula kun näyttää FULL jo 80e/85e tankkiin laitettuna. Eli kun bensavalo...
  10. J

    GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan

    Vs: GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan Keskustassa ja aina lyhyttä ajoa max 60 nopeutta, siinä syy miks tankki tyhjenee nopeasti. Joskus ajelen hellemmin ja joskus vähän rankemmin, mutta sellanen keskimääränen ajotapa lienee paras ilmasu. Joskus kun puoli tankkia päästeltiin menee...
  11. J

    GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan

    Vs: GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan Jooh, ei vaikuta bensankulutukseen milläänlailla, pääsi sen 450km tankillisella taas.
  12. J

    GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan

    Vs: GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan Jep. No ei oo sen jälkeen kertaakaan enää syttyny ku kerran sammahti parisen pv sitte. Hyvin liikkuu kaara etiäpäi ilman sitä valoaki sitte... :) Tankkasin sopivasti tankin täyteen ni saan raportoitua tankin tyhjenemisen jälkeen tänne viel että...
  13. J

    GDI ECO -valo sammui lopullisesti kokonaan

    Eli tossa eilen vaiko toissapäivänä huomasin että Galantissa ei enää koskaan ollenkaan millään kierrosalueilla tai vaihteilla toimi/pala toi GDI ECO -valo. Mikäs tässä on nyt takana? Autossa on vetoja kyllä ja ei liity kulkupuoleen. Kai? Eikös sen pitäisi aina palaa kun menee laihalle? Eli...
  14. J

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?
  15. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Eilen 13:00 aikoihi Ylöjärven Shellin risteykses valkone evo 5, morjestin muttei takas tullu midii.
  16. J

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Mä taas sain oman Galantin leimattua ja muutoskatsastettua. Mutta ehkä eniten oon siit ilonen etten laittanu kesärenkaita alle... :D
  17. J

    EA Galantin madallus, pohdiskelua

    Vs: EA Galantin madallus, pohdiskelua Valitan kun tuli noi isot kuvat ja kamalalla kuvanlaadulla, mut eiköhä noista jotain selkoa saa. 15" alut alla. Kohta katsastusmiehelle näyttää... EDIT: Ja märkä leima tuli lappuun... :driver Joutunee jollain kikalla korottaan hieman keulasta ettei...
  18. J

    EA Galantin madallus, pohdiskelua

    Vs: EA Galantin madallus, pohdiskelua Juu ne on nyt mun Galantin alla ne jouset... 8) Laitan kuvia tänään myöhemmin, komee tuli kiesistä. Meni alle iha heittämällä koko setti, jouset kävi joka nurkkaan ja taakse ne uudet sedanin iskarit kävi myös, ei ongelmia.. Takaa auto nousi muutaman...
  19. J

    EA Galantin madallus, pohdiskelua

    Vs: EA Galantin madallus, pohdiskelua Hyi apua! Ostin siis nivomattien tilalle sedanin takaiskarit, tarviiko sinne ne jousilautasetkin erikseen hommata?? Että ne ei käy noista nivoista siihen? E: ilmeisesti käy samat lautaset... Hmmmh..
  20. J

    EA Galantin madallus, pohdiskelua

    Vs: EA Galantin madallus, pohdiskelua Jouset bongasin tästä listasta: http://www.autotarvike.fi/madallussarjat-alustasarjat.html . Hintaahan tuli tosiaan toi 125e + n. 15e matkahuolto-kuluja. Ihan ookoo jos kerra alkuperänen hinta oli hieman alta 300e! Huomenna oon menossa kaverin tallille...
Takaisin
Ylös Bottom