Hakutulokset

  1. M

    Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

    Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin No kiitti AH, tätähän mie olen ihmetellytkin ???kun ulkolaiset myyjät tarjoavat tuota osaa tosiaan näihin edellä mainitsemiisi malleihin, mutta kun Deltalta kysyin, niin puhuivat ainoastaan tuosta 1355A408:sta oman autoni osalta ja sen vanhemmasta...
  2. M

    Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

    Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin Eipä tarvinnut edes irrottaa kun huomasi, että sivut ja päällinen ihan sileitä, eli kaikki mahdolliset tekstit tai numerosarjat kuluneet pois :'(
  3. M

    Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

    Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin Koodi on JMBXRCU5W4U003309. Kyseessä ilmastoinnin flekti. Auto toimii normaalisti, eikä lämmöt nouse, kunhan ei laita ilmastointia päälle. Uskon kyllä itsekin, että liike on antanut oikean varaosanumeron, mutta juuri tuo hämää, kun muutkin numerot tuntuvat...
  4. M

    Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

    Morot vaan kaikille, Oli pakko liittyä clubiin kun mieltä askarruttaa tuo ohjainyksikkö. Olen googletellut jo jonkin aikaa asian tiimoilta ja täällä eräässä keskustelussa joku mainitsi ostaneensa Outlanderiinsa Delta-Auton suositteleman ohjainyksikön 1355A124. Minun 2004 2.4 aut-malliseen...
Takaisin
Ylös Bottom