Hakutulokset

  1. M

    Galantin vanteet

    Näitä on kyselty ennenkin, mutta kysytään silti uudestaan. Kyseessä siis -97 farkku galantti ja siihen pitäs saada ensi kesäksi uudet kiekot alle, tarkoitus ois hankkia Japan Racingit (koska köyhällä ei ole varaa aitoihin) ja mietin minkä kokoisia kiekkoja isot pojat on laittanut pyörimään...
  2. M

    Alustaa ja vanteita -97 Galanttiin

    Vs: Alustaa ja vanteita -97 Galanttiin Suunnittelin aluks Japan Racingin JR-12 vanteita 8x17 et33 kokosena, mutta kun kävin mittailemassa pihalla ja katoin laskurilla niin vanne tulis edessä n. 1.5cm ulos kaaresta, eli joutus laittamaan melkoset venykumit mieli saaha sopimaan. JR-3 mallista...
  3. M

    Alustaa ja vanteita -97 Galanttiin

    Vs: Alustaa ja vanteita -97 Galanttiin Kyselinkin vähän tuosta alustasta ja sen saisin, enää ongelmana on se leveys ja ET. Noita 20" vanteita on tullut ihailtua moneen kertaan :D itse hankin 17" joten lähinnä haluaisin kuulla minkä levyisiä ja millä ET:llä olette laittaneet 17" pyöriä?
  4. M

    Alustaa ja vanteita -97 Galanttiin

    Terve, hankin tuossa loppu kesästä pihaan -97 vuoden perus farkku galantin 2.0 koneella ja olen yrittäny epätoivoisesti etsiä siihen alustaa ensi kesäksi, mutta tähän mennessä olen löytänyt vain yhdet madallusjouset. Joten kysyn siis tietääkö joku mistä löytyisi alustasarjaa tähän kyseiseen...
Takaisin
Ylös Bottom