Hakutulokset

  1. kaninruoka

    Järkyttävin auto millä olet ajanut....

    karmein auto millä olen ajanut on ehdottomasti armeijan zil maastokuormaauto. auto on ajettavuudeltaan kun panssarivaunu, ainoo vaan että pasi on paljon parempi ajaa kun kyseisenlainen laite. maastossa ryssän peli vielä menettelee, mutta kunhan päästään maantielle niin helvetin portit aukeavat...
  2. kaninruoka

    Mistä popista pidät?

    heviä...must... 8) mulla jää toi tukankasvatus vähän vaiheeseen kun tulee armeijaan lähtö pikapuoliin.... in flames, soilwork, soil, soulfly, cold, silent civilian, chimaira, atreyu, trivium, bullet for my valentine, disturbed, dry kill logic, godsmak, ill nino, korn, metallica, mudvayne...
  3. kaninruoka

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    asustellut jäyhä patu
  4. kaninruoka

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    paremmat kuin edellisessä
  5. kaninruoka

    känni topic

    kyllä sitten todellakin voivotellaan huuli turvoksissa...
  6. kaninruoka

    känni topic

    tänään otetaan viinaa! ja huomenna voivotellaan... ;D
  7. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    juu... no vika on luultavasti selvinnyt.. kytkinakseli jäi rasvaamatta kun laatikko laitettiin rempan jälkeen paikoilleen. :-[
  8. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    mitään vikaa en kyllä ole kytkimestäni vielä löytänyt... kulunut se on paikka paikoin, mutta miten se voi vaikuttaa kytkimen irrottamiseen? mielestäni se kuluminen aiheuttaa kytkimen luistoa eikä irrottamattomuutta... ::) kykinpaketti on nyt kuitenkin ostettu ja nyt koko vaikuttaa oikealta...
  9. kaninruoka

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    ...miten voin auttaa?
  10. kaninruoka

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    ...mutta koska parvi...
  11. kaninruoka

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    ..maittavan lihapulla annoksen...
  12. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    no ehkäpä motonetin tilaus voi olla sellainen ettei oikea osa tule koskaan.. ::) toivoa vaan sopii että osa tulee vielä tällä viikolla niin sieltä saa 10% alennuksen ;)
  13. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    kytkin paketti minkä ostin on vääränlainen. :-[ se on halkaisijaltaan pienempi... :-\ täytyy vaihtaa...
  14. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    öööh... tais jäädä kattomatta... ::) poljin mittojen mukaan oikeassa asennosa? minkä mittojen? kyllä se ihan hyvältä vaikuttaa..
  15. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    mikäköhän osa sieltä kytkimestä on vaan paskana... :-\ se kytkimen vipu siinä työsylinterin päässä liikkuu pikaisesti katsoen ihan normaalin matkan, joten luultavastikkin vika on kytkinkopan sisällä? :P vivustossa siis oli vikaa, mutta se pitäisi olla nyt korjattu... ostan huomenna tohon sen...
  16. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    nyt on auto ajossa... ;D kytkin ei vaan ota vieläkään irrottaakseen... >:( täytyy hankkia se kytkinpaketti ja laittaa paikoilleen... se on ikävää kun kaikki vaihteet rusahtaa päälle jos ei käytä välikaasua... kyllä sillä nyt ajaa voi mutta täytyy käyttää vaihteita vähän huolella... ::)
  17. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    eipäs tullutkaan ajoon vielä.. >:( nimittäin kun kaikki laitettiin pelaamaan ja kiinni ja elettiin ilmata kytkintä niin sehän ei pelaa... yritettiin ilmata sitä monilla eri tavoilla mutta aina vaan pysy samanlaisena... :seina :seina :seina se kytkin on semmonen niinkun siinä ei ois yhtään tuntoo...
  18. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    huomenna tehdään auto loppuun ja ajoon.. ;) ei voi muutakun toivoo että toimii... :P
  19. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    nyt on vaihteisto koossa... ;D Tuntuu vaihteetkin menevän päälle ihan normaalisti. ;) nyt vaan täytyis saada se laatikko takaisin paikoilleen...
  20. kaninruoka

    dynamic-4 vaihteisto remppa

    on muuten hieman vittumainen laittaa paikalleen toi output shaft. kun sen akselin laittaa sieltä päästä paikalleen ja sitten asettaa ne kuulat niihin uriin ja rupee laittaan viskoa paikalleen niin se ei tietenkään haluu mennä sitte paikalleen ja sitten kun pyörittää niin akseli lähtee...
Takaisin
Ylös Bottom