Hakutulokset

  1. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Eihän siinä nyt kai starttimoottoria ole, mutta vuosi sitten oli ongelmaa, ettei käynnistynyt, niin vika oli takaboxin akussa, jonka uusin ja sen jälkeen ei ole käynnistysongelmia ollut.
  2. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Miksi ei lähtisi, polttomoottorihan ei käsittääkseni tarvitse ajoakkua käynnistymiseen.
  3. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Ok, täytyy uskoa, että sitä lämmitintä ei autossani ole.
  4. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Tänä aamuna -21 °C, herja: EV:n käyttö ei mahdollista, akku liian kylmä. Täytyypä sit vaan ajella bensalla.
  5. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Lämmitettävää tuulilasia ei ole ja tuosta audiojärjestelmästä en osaa sanoa, että olisiko tuo.
  6. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    En tiedä onko instyle, mutta pirunmoinen määrä varusteita. Mistäpä tuon saisi selville.
  7. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Mulla ei vissiin tuossa autossani ole akuston lämmitystä (Remote Control -ajastin löytyy) kun tahtoo jopa +4 C lähtee polttiksella käyntiin, onko ok? Miten selvitän onko tuossa Saksasta tuodussa MY19 lämmitintä ollenkaan? Saako sen jälkiasennettuna ja mitähän maksaisi?
  8. M

    Outlander Phev MY19 MMS

    Oman puhelimeni osoitekirjoineen olen sinne 1,5 v sitten liittänyt, mutta ilmeisesti olen vaihtanut salasanan, jota en sitten tietenkään muista. Anyway olen jo sopinut Deltan kanssa, että käyn siellä ja hoitavat homman.
  9. M

    Outlander Phev MY19 MMS

    Haluaisin liittää laitteita, mutta en tiedä salasanaa ja en saa sitä vaihdettua. Osaisiko joku neuvoa?
  10. M

    Outlander Phev moottorin lämpömittari

    Kiitos vastauksestasi, täytyypä asentaa tuo ilmainen versio sovelluksesta ja katsoa mitä kaikkea siitä löytyy.
  11. M

    Outlander Phev moottorin lämpömittari

    Minulla Outlander Phev 2.4 vm19 ja olen ihmetellyt kun en löydä mittaria, josta näkisin moottorin lämmöt. Onko tässä mallissa sellaista ollenkaan ja jos ei, niin miksi?
  12. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Mitä ne huonot puolet on, voisitko tarkentaa?
  13. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Kiitos vastauksesta. Uutena( huhtikuu-22 alkaen) hybridin omistajana syksy/talvi kokemukset puuttuvat ja siksi ihmettelin, mutta vikaa ei sitten tainnutkaan olla.
  14. M

    Outlander Phev 2019 latausongelma

    Minulla on Outlander Phev 2019. Lataan autoa kotona ulkona auton mukana tulleella latuslaitteella. Aluksi latasi rangea tasaisesti sellasta 45 km, mutta viimeisten päivien aikoina vaan 34-38 km. Näyttäisi, että lopettaa latauksen kesken, koska latauslaite aamulla vilkuttaa toista vihreää valoa...
  15. M

    Outlander Phev lohkolämmitin

    Olen nyt asennuttanut lohko- ja sisätilalämmittimet. Tuo todella mukavuutta lisää.
  16. M

    Outlander Phev lohkolämmitin

    Kiitos vastauksesta, taidanpa asennuttaa kyseiset lämmittimet. Mahtaako sisätilan lämmitin pitää ajoakuston lämpimänä, vai pitääkö lisäksi käyttää Remote Controlia? Mistä tiedän, että autossani on tuo lämmitin?
  17. M

    Outlander Phev lohkolämmitin

    Ostin keväällä Outlander Phev 2019, joka on Saksasta tuotu ja ei näi ollen ole lohkolämmitintä. Autoa pidän ulkona ilman tallia ja koska asun Pohjois Pirkanmaalla, pakkasta talvella voi olla aika paljonkin. Talviajo kokemusta ei siis vielä ole ja kysynkin, kannattaako autooni hankkia...
Takaisin
Ylös Bottom