Hakutulokset

  1. V

    M: Galantti

    tarpeettomana mätä mitsu 1.8 vm89 ajettu 300tkm kesätassut jossa pintaa noin 7mm eli hyvät myös osina mutta kokonaisena mielummin linkki www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/2452000
  2. V

    sytytys ennakko

    kukas tietää paljon on sytytys ennakko? kone vm 91 4g63 kaasarilla.... ???
  3. V

    dieselöiti

    olen ajatellut vaihtaa l200 bensa koneen tilalle dieselin niin kuka tietää onko bensan ja diesel vaihdelaatikoissa sama kytkinakseli? ??? ettei tarvitsisi sitä alkaa vaihtamaan...
  4. V

    miksi ei käynnisty????

    eli nyt olis auto kasattu kansi/kytkin remontin jäljiltä...mutta ei suostu käynnistymään.... ei edes lupaa muutaman kerran paukautti putkessa kun kääntelin virranjakajaa samaan aikaan kun startattiin mutta ei muuta :'( omasta mielestani olen kaikki katsonut mitä voi olla... bensaa tulee,kipinä...
  5. V

    nokka-akseleista?

    mistähän löytyis tietoa erityyppisistä nokka-akseleista? itsellä on l-200:ssa akselissa merkinnät: 6 J 17 8 T ja nyt olen vaihtamassa toista kantta missä akselin merkit: Z F F 23 4 A niin mistähän löytyisi selitykset mitä mikin merkki tarkoittaa? :o
  6. V

    kannen kiristysmomentit

    eli 4g63 koneen tyyppi ja 8venttiilinen kansi vm 90 tarvis kiristysmomentit kanteen ???
  7. V

    l200 kansi

    minkäs verran kustantaa 8 venttiilisen bensa kannen koeponnistus oikaisu ja kasaus koneistamolla? ???
  8. V

    tuli hankittua l-200

    eli otsikon mukainen vekotin vm 91 ja 2.0 bensa kone :P edellinen omistaja oli aina ajanut napalukot päällä (manuaali) eli kysyisin että onko mitään väliä vaikka ajaisi takavedolla mutta edessä lukot päällä ??? sitten toinen kysymys: eli onko pajerossa sama pulttijako kun l200 kun tarvitsisi...
Takaisin
Ylös Bottom