Hakutulokset

  1. il0na

    Lancerin -93 käyntiongelmia

    Vs: Lancerin -93 käyntiongelmia Vikakoodeja tuli sit muutama hassu kerta luettua, eikä se ilmoittanut muuta kuin että kaikki pitäisi olla ok. Vaihtoon meni kuitenkin tyhjäkäyntimoottori ja ecu, joista ecu ratkaisi ongelman. kiitos vielä mikko412 :peukku
  2. il0na

    Lancerin -93 käyntiongelmia

    Vs: Lancerin -93 käyntiongelmia Jälleen taas palaan lancerin käyntiongelmaan, kun ongelma ei ole poistunut.. Eli: Lambda on vaihdettu, kaasuläppäkotelo ja tyhjäkäyntimoottori putsattu. Kierrosten pumppaaminen loppui, mutta nyt tyhjäkäynti kylmänä ja lämpimänä on ~1500 tai ~2000. Kun antaa...
  3. il0na

    Mistä uudet takalokareiden kaaret lanceriin?

    Alkaa olemaan viimeiset hetket tehdä lancerin lokasuojien kaarille jotain, ennen ku katsastusmies sen käskee tehdä. Motonetistä näemmä sai etulokasuojan kaaria, helmaa jne, mutta ei takalokarin kaaria. En niitä myöskään muualta ole löytänyt kovasta etsinnästä huolimatta. Elikkäs nytkö ainoaksi...
  4. il0na

    Lancerin -93 käyntiongelmia

    Vs: Lancerin -93 käyntiongelmia Toki käytin hakua ja googlea ennen kysymyksen postausta. Mutta ellei ehdotuksia tule, niin kai se on lambdasta aloitettava..
  5. il0na

    Lancerin -93 käyntiongelmia

    Nyt on sitten lancerissa (1.6 glxi) jotain vikaa.. Vian huomasin kevyellä kaasulla rullatessa, kun auto nyki. Seuraavan kerran käynnistäessä tyhjäkäynti oli kummallinen; kuin moottori olisi ollut lämmin, vaikka auto oli seissyt pakkasessa 8tuntia. Kun kone lämpesi, alkoi kierrosten pumppaaminen...
  6. il0na

    -93 Lancerin nykiminen alhaisilla kierroksilla

    Vs: -93 Lancerin nykiminen alhaisilla kierroksilla Mulla oli Lancerin kanssa samanlaisia ongelmia. Joskus todella märällä kelillä ja vuorokaudenkin seisoneena ei käynnistynyt joskus ollenkaan. Laitoin tankkiin masinolia ja vaihdoin virranjakajan kannen(+pyörijän) ja siihen loppui nykimis- ja...
  7. il0na

    Minä ja makuni

    Vs: Minä ja makuni Minä ja makuni Pituus: 172cm Paino:~50kg Hiukset:vaaleat/tummat, pitkät Silmät: siniharmaat Horoskooppimerkki ja syntymä pv.:vaaka, 7.10 Lempiruoka: grillipihvit Ruokajuoma: vesi Olut: hyi, en juo Viini: punkusta en erityisemmin välitä, valkkareista dreams. Paukku...
  8. il0na

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? Lancer 1.6 -93 ja kilometrejä kertynyt 146 tkm
  9. il0na

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Virranjakajan kannen ja pyörijän.Olisi pitäny vaihtaa jo "muutama" km sitten. :P
  10. il0na

    CustomWorks konkassa?

    http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=40228.msg441453 Ei kivaa luettavaa.Onkos täällä jollain saatavia?
Takaisin
Ylös Bottom