Hakutulokset

  1. S

    Evo 7,8,9 kytkin

    Vs: Evo 7,8,9 kytkin toi sun kytkin käyttäytyy lämmön kannalta vähän erilailla kun tää blade, toisekseen 670Nm tuottavaan koneeseen pitäs oikeesti olla jo 2-levynen kytkin. myöskin sisäänajo on tolle vanhalle singlelle sekä nykyisille 2-3 levyisille huomattavasti tarkempi / pidempi kun...
  2. S

    Evo 7,8,9 kytkin

    Vs: Evo 7,8,9 kytkin 650Nm tuolle pro paketille on tehtaan ilmottama vääntökesto.
  3. S

    Evo 7,8,9 kytkin

    Vs: Evo 7,8,9 kytkin Linkki viittaa osanumeroltaan tähän uuteen "Pro Bladeen", kuva vaan näyttäs olevan vanhan singlen kuva joka taasen on poistunut valikoimista.
  4. S

    Ulinaa evo6 voimansiirrossa

    Vs: Ulinaa evo6 voimansiirrossa ja ykslevysessä 30502-14601 , nissan osa :)
  5. S

    Evo V kytkin

    Vs: Evo V kytkin Pro bladelle oli esittelytarjous 980€, muutama menikin tähän hintaan. toistaseksi hinta setille on 1090€, listahinta pikkasen alle 1400€
  6. S

    Evon kytkin...

    Vs: Evon kytkin... asetelman käpälässä lukee suoraan 1100 tai 1350, ellei nyt sitten ole kulunut pois. hiililevyä voi käyttää muistaakseni 3mm paksuuteen asti, toki asetelmaan on sitten passattava tarpeen mukaan että puristusvoima on entisellään. välilevyjen tulisi olla toki sileät ja suorat...
  7. S

    Evon kytkin...

    Vs: Evon kytkin... esim twin 1100kg asetelmalla n. 800Nm, siitä ylöspäin kestoa tuonne 1500Nm asti.
  8. S

    Evon kytkin...

    Vs: Evon kytkin... kolmen kesän aikana varmaan satakunta starttia paukkupäällä. tota on käytetty kuten normaalia massakytkintä, eli ei ole mitenkään varottu luistattamista ruuhkissa jne. oikein sisäänajettuna ja sopivasti ylimitotettuna tuntuu olevan aika kestävä setti.
  9. S

    Evon kytkin...

    Vs: Evon kytkin... kesäkäyttiksessä, eli pääosin kaupunkikurvailua. koneessa maks vääntö reilu 850Nm
  10. S

    Evon kytkin...

    Vs: Evon kytkin... Tuo +35tkm ajettu kolmilevykytkin tuli tänään purettua mittailua varten: uusi hiililevy on 3.95mm paksu, käytetyt mulla 3.90-3.95mm, eli kuluma on aikalailla olematon :)
  11. S

    Evon kytkin...

    Vs: Evon kytkin... Carbonetikkien hinnoitteluun on tulossa muutosta tuossa vuodenvaihteen jälkeen, joten kannattaa vähän odotella :) omassa käytössä on ollut kolmilevyinen versio, paketilla on ajettu nyt +35tkm ilman suurempia kulumisen merkkejä, paketti avataan tässä talven aikana jolloin...
  12. S

    Evon kytkin...

    Vs: Evon kytkin... Hinta asetelmalle ja levylle 370€ ?
Takaisin
Ylös Bottom