Hakutulokset

  1. A

    Carisman kaasuläpän asentoanturin korjaus tai osanumero?

    Potilaana on Carisma 1999 1,6. Aloin tuossa selvittämään syyllistä auton nykimiseen maantieajossa. Paikallistin ongelman tiettyyn kaasupolkimen asentoon, ja sen kautta kaasuläpän asentoanturiin. Otin anturin käteen ja pätkivän tuo pyöritellessä näytti. Eli nyt ongemana on että mitä tuolle...
  2. A

    Carisman latauksen merkkivalo ei sammu, vaikka laturi uusi ja latausjännite ok?

    Vs: Carisman latauksen merkkivalo ei sammu, vaikka laturi uusi ja latausjännite ok? vastaanpa itse kun löysin vian. Ongelma löytyi seuraamalla johtoja ja mittaamalla pätkä pätkältä. Yksi matkalla ollut liitin näytti päällepäin hyvältä, mutta sisältä oli hapettunut olemattomiin. Herätevirralle...
  3. A

    Carisman latauksen merkkivalo ei sammu, vaikka laturi uusi ja latausjännite ok?

    Olen tässä nyt toista päivää repinyt hiuksia ja hakannut päätäni seinään Carisman (1,6 1999) kanssa :seina Aluksi laturin merkkivalo paloi satunnaisesti ajossa muutaman minuutin kerrallaan. Olin melkolailla varma että ongelman syynä ovat viimeisiään vetelevät laturin hiilet. Lopulta latauksen...
Takaisin
Ylös Bottom